اخبار پیشنهادی


یکشنبه 93/06/23 | ساعت: 08:07 | کد خبر: 5399 | بازدید: 451399 | سرویس: میراث فرهنگی | ©
پست الکترونیک
چاپ

مدیرعامل صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی گفت: جامعه تورگردانان کشور می تواند اماکن تاریخی و فرهنگی قابل احیاء را در حوزه­ های مختلف در سطح استان­ها و مناطق توسعه یافته گردشگری معرفی کند.

به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری مهر، احسان ایروانی گفت: برای برنامه ریزی معرفی اماکن تاریخی و معرفی قابلیت های گردشگری این اماکن با جامعه تورگردانان تعامل و همکاری تنگاتنگ برقرار خواهیم کرد.

وی افزود: جامعه تورگردانان با اشراف بر حوزه­ های گردشگری همچنین آشنایی به نیازمندی­های متناسب این دو حوزه در نقاط مختلف کشور می توانند نظرات صائب و سازنده ­ای در خصوص کارکردها و کاربری­های مرتبط با گردشگری در اماکن تاریخی ارائه دهند.

ایروانی همچنین گفت: امکان سرمایه ­گذاری در اماکن تاریخی و معرفی قابلیت­های احیاء و بهره­برداری نیز در این همکاری توسعه خواهد یافت. همچنین از سرمایه ­گذاری مستقیم اعضای این جامعه و مشارکت ایشان در احیاء و بهره ­برداری استقبال می کنیم. در این رابطه سلسله نشست های هم اندیشی و بازشناسی حوزه­ های مختلف همکاری با جامعه تورگردانان و آژانس داران از سوی صندوق احیاء برنامه­ ریزی شده و به صورت هفتگی در حال برگزاری است.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1