اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 93/09/05 | ساعت: 06:37 | کد خبر: 5571 | بازدید: 451590 | سرویس: میراث فرهنگی | ©
پست الکترونیک
چاپ

رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: وظیفه نظارت بر تورهای گردشگری و هتلهای مناطق آزاد به عهده مدیران هر منطقه گذاشته شده و سازمان میراث فرهنگی نیز با آنها در بخش گردشگری تعامل دارد.

به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری مهر، مسعود سلطانی فر که عضو هیات عالی تصمیم‌گیری شورای عالی مناطق آزاد نیز هست گفت: فکر می‌کنم مجموعه شورای عالی مناطق آزاد، وزرا و دبیر این شورا و مدیران عامل بخش‌های مختلف در بخش توسعه گردشگری تمرکز جدی و گسترده‌ای دارند و سرمایه‌گذاری خوبی در مناطق آزادی که از گذشته‌ها وجود داشته مانند کیش و قشم و چابهار و هم در مناطق تازه تاسیس مانند ارس، انزلی و اروند، انجام می‌دهند.

وی افزود: تمرکز بر جزئیات برنامه‌ریزی بودجه‌ای و سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد نشان می‌دهد که برای گسترش فعالیت‌های گردشگری جایگاه ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند.

سلطانی فر درباره نظارت بر تورهای گردشگری مناطق آزاد نیز گفت: سازمان مناطق آزاد بر اساس قانونی که دارند مستقل از دستگاههای اجرایی کشور هستند و سازمان منطقه آزاد در هر منطقه مسئول ساماندهی امور مختلف اجرایی اقتصادی و فرهنگی دارد و نظارت بر تورهای گردشگری و هتلها بر عهده خودشان است ما اگر چه مستقیما وظیقه نظارتی و قاونی نداریم اما تعامل خوبی با این مناطق داریم تا هم ما به آنها کمک کنیم و هم آنها بتوانند سیاست‌های بخش گردشگری ما را اجرا کنند.

پیش از این مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی از امضای تفاهمنامه ای بین این سازمان و شورای عالی مناطق آزاد خبر داده بود.

 



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1