اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 93/09/19 | ساعت: 11:25 | کد خبر: 5619 | بازدید: 451963 | سرویس: میراث فرهنگی | ©
پست الکترونیک
چاپ

مدیرکل امور پایگاههای میراث جهانی گفت: گنبد سلطانیه این روزها با مشکل کمبود نیروی انسانی رو به روست و بازار تبریز هم درصدد مشارکت بیشتر با بازاریان است.

به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری مهر، فرهاد عزیزی گفت: هر هفته یکشنبه ها مدیران پایگاههای میراث جهانی باید گزارشی از وضعیت بنا و عملکرد خود را به دفتر امور پایگاهها اعلام و برنامه های روزهای آینده شان را اعلام کنند. آنها درباره مشکلاتشان در پایگاهها و اعتبارات و نیروی انسانی نیز صجبت می کنند تا با یک جمع بندی به نتیجه برسیم.

وی گفت: این هفته با مدیران پایگاه سلطانیه و کاخ گلستان و بازار تبریز جلسه داشتیم. از مدیر پایگاه تبریز خواستیم مشارکت بیشتری با بازاریان داشته باشد. آنها می‌توانند با مشارکت مردمی برای حفاظت و مرمت بازار کارهای اساسی انجام دهند.

نمونه های موفقیت آمیز را پیدا کرده و درباره آن سمینار برگزار کنند تا این اقدامات به صورت فرهنگ تبدیل شود.

عزیزی بیان کرد: گنبد سلطانیه با مشکل نیروی انسانی مواجه است. دو سه سال پیش بخشی از نیروی انسانی شان را اخراج کرده و اکنون به آن افراد نیاز دارد درحالی که این نیروی انسانی بیکار و در خانه مانده است.

به همین علت قرار است هفته دیگه به زنجان برویم و درباره این موضوع تصمیم گیری کنیم. همچنین ساماندهی و تکمیل محوطه نیز از دیگر اقدامات مدیریت پایگاه سلطانیه است. ضمن اینکه باید به گردشگران خدمات ویژه تری بدهند.

به عنوان مثال امکانات اولیه مورد نیاز گردشگر مانند رستوران و کافی شاپ باید در این مجموعه ایجاد شود و رسوران موجود نیز ساماندهی شود.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1