اخبار پیشنهادی


سه شنبه 93/10/30 | ساعت: 08:21 | کد خبر: 5721 | بازدید: 451491 | سرویس: میراث فرهنگی | ©
پست الکترونیک
چاپ

به گزارش میراث ما ؛«حمیدرضا حسنی» گفت: این گردهمايي از بيست و دوم تا بيست و چهارم بهمن ماه امسال در محل روستای ابر شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

به گزارش میراث ما ؛«حمیدرضا حسنی» گفت: این گردهمايي از بيست و دوم تا بيست و چهارم بهمن ماه امسال در محل روستای ابر شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

وی افزود: بازدید از مجموعه تاریخی بسطام، آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی، ارتفاعات پوشیده از برف جنگل ابر و دالان بهشت، رمل‌های ماسه ای کویر چاه جام، موزه تخصصی آب و برگزاری نشست‌های تخصصی در ارتباط با مسائل زیست محیطی و حفاظت از عرصه‌های طبیعی از جمله برنامه‌های این گردهمایی است.

حسنی گفت: تجلیل از فاتحان قله‌های مرتفع جهان و یادمان قهرمانان درگذشته کوهنوردی و شهدای عرصه محیط زیست از ديگر برنامه‌هاي گردهمايي جامعه اکوتوریسم کشور است.

وی اظهار داشت: این گردهمایی توسط دفتر خدمات مسافرتی هیرکان سفر با همکاری هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان و شهرستان شاهرود، شبکه تشکل‌های زیست محیطی استان، ماهنامه سیاحت و سفر، فصلنامه کوه و مؤسسه طنین طبیعت تیرگان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري شهرستان شاهرود گفت: علاقمندان براي ثبت نام و شرکت در این گردهمایی می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی www.hirkantour.com  مراجعه كنند.

 



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1