اخبار پیشنهادی


دوشنبه 93/12/18 | ساعت: 11:34 | کد خبر: 5837 | بازدید: 452060 | سرویس: میراث فرهنگی | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان این که حضور دولت در نمایشگاه ها بر اساس تجربیات گذشته موثر نبوده است، تصریح کرد: واگذاری این امور به بخش خصوصی جزو اولویت های اصلی دولت است.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا، سعید شیرکوند در نشست تخصصی با انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها اظهار کرد: به دنبال برآورده کردن این آرزوی ملت ایران هستیم که می خواهند دولت وظیفه حاکمیتی خود را داشته باشد و سایر امور به دست خود مردم انجام شود.

وی افزود: دولت باید امکان ارتباط را ایجاد کند و در هماهنگی امور وظیفه اش را انجام دهد و در ادامه، مردم خود باید برنامه ها و فعالیت های اقتصادی و فرهنگی را پیش ببرند.

وی با بیان اینکه باید نوع تعریف و انتظارمان را از یکدیگر مشخص کنیم، گفت: اصل و اساس کار این است که به بخش خصوصی کمک کنیم اما این کمک معنوی و نه مالی خواهد بود.

شیرکوند از روسا و نمایندگان انجمن های دوستی خواست تا با سفارتخانه ها همکاری بیشتری داشته باشند تا برنامه ها و فعالیت ها در این حوزه با نتایج بهتری همراه باشد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی خطاب به نمایندگان انجمن های دوستی یادآور شد: بخش خصوصی باید به قدری بزرگ شود که دولت ناچار به دیدن آن شود، شما باید بودن خود را ثابت کنید تا دولت به این نتیجه برسد که بدون حضورتان، برنامه ها پیش نمی رود.

وی ادامه داد: باید با انگیزه و هدف کار کنید و از سازمان میراث فرهنگی درخواست حمایت معنوی و همفکری داشته باشید.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1