اخبار پیشنهادی


شنبه 94/07/11 | ساعت: 09:10 | کد خبر: 5997 | بازدید: 451703 | سرویس: میراث فرهنگی | ©
پست الکترونیک
چاپ

طرح پردیسان اردکان برای واگذاری به سرمایه‌گذار، به مزایده ملی گذاشته می‌شود.

به گزارش میراث ما به نقل از ایسنا، مصطفی پوردهقان اردکانی معاون فرماندار اردکان در بازدید از طرح گردشگری پردیسان این شهرستان، بر توجه هر چه بیشتر برای تکمیل این طرح تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت طرح پردیسان، خاطرنشان کرد: توجه به صنعت توریسم و فراهم‌سازی بستر حضور گردشگران در شهرستان اردکان، نیازمند توجه بیشتر به ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های توریستی این شهر است.

این مقام مسئول از پویایی و جریان داشتن زندگی در بافت تاریخی اردکان به عنوان یک از ویژگی‌های منحصر به بفرد مجموعه بافت تاریخی اردکان یاد کرد و افزود: جریان داشتن حس زندگی و همچنین پیوسته بودن بافت تاریخی اردکان شرایط خاصی را ایجاد کرده و اگر نسبت به این بافت تاریخی ارزشمند توجه بیشتری صورت گیرد، مسلماً نظر ایران‌گردان و جهان‌گردان بیشتری را به خود جلب خواهد کرد.

وی، ضمن تماس تلفنی با معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان، در خصوص راهکارهای پیشنهادی برای به نتیجه رساندن هرچه سریع‌تر طرح پردیسان اردکان صحبت کرد و از وی در رابطه با واگذاری این طرح به سرمایه‌گذار قول مساعد گرفت.

محمدرضا نصیری، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان نیز در این تماس تلفنی به معاون فرماندار اردکان گفت: طرح پردیسان اردکان به زودی به عنوان طرحی عظیم به مزایده ملی گذاشته خواهد شد.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1