اخبار پیشنهادی


دوشنبه 95/02/06 | ساعت: 07:58 | کد خبر: 6148 | بازدید: 451361 | سرویس: میراث فرهنگی | ©
پست الکترونیک
چاپ

رییس جمهور آفریقای جنوبی گفت: من هنگامی که از ایران بروم، قطعاً به عنوان یک گردشگر دوباره به اصفهان سفر خواهم کرد و پیشنهادم به مردم نیز همین است که قطعاً اصفهان را به عنوان یک شهر گردشگری نادیده نگیرند.

به گزارش میراث ما به نقل از ایسنا، «جاکوب زوما» امروز (دوشنبه 6 اردیبهشت) هنگام بازدید از میدان نقش جهان و چهلستون، اظهار کرد: دیدن کاخ با عظمت چهلستون و پس از آن میدان نقش جهان قطعاً موجب شکوه یک انسان می‌شود. اینکه ساختمان‌های موجود در میدان نقش جهان هرکدام فلسفه خاصی برای ساختش داشته و میدان نقش جهان در واقع تنها یک میدان نیست.

وی افزود: تصور من این بود که قرار است فقط یک میدان ببینم، اما هنگامی که بازدید کردم، متوجه شدم که تک‌تک بناهای موجود در این میدان دارای یک فلسفه‌ است و هنگامی که شما این مسجد باشکوه را می‌بینید، در کنار هم قرار گرفتن دین و فلسفه را متوجه می‌شوید.

رییس جمهور آفریقای جنوبی گفت: من هنگامی که از ایران بروم، قطعاً به عنوان یک گردشگر مجدداً به اصفهان سفر خواهم کرد و پیشنهادم به مردم نیز همین است که قطعاً اصفهان را به عنوان یک شهر گردشگری نادیده نگیرند.

زوما اضافه کرد: این که می‌گویند اصفهان شهر توریستی است، بی‌راه نیست و باید برای شکوه و عظمت به دیدن این آثار بیاییم.

وی ادامه داد: من از رییس جمهور روحانی، دکتر زرگرپور تشکر می‌کنم که برای بازدید از این همه عظمت هماهنگی لازم را به عمل آورند.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1