اخبار پیشنهادی


شنبه 95/05/23 | ساعت: 10:14 | کد خبر: 6207 | بازدید: 451352 | سرویس: میراث فرهنگی | ©
پست الکترونیک
چاپ

مدیرعامل صندوق احیا، از برگزاری تور سفرا و نمایندگان سازمان های بین المللی مقیم تهران برای آشناسازی با فعالیت ها و فرصت های سرمایه گذاری این صندوق خبر داد.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا، محمدرضا پوینده گفت: این برنامه قرار است روز یکشنبه 14 شهریور ماه با حضور سفرا و نمایندگان خارجی مقیم تهران و نمایندگان سازمان های بین المللی در شهر قزوین برگزار شود.

وی افزود: نمایندگان کشورهای خارجی از طریق وزارت امور خارجه برای این همایش دعوت شده اند که قرار است این افراد تا پایان مرداد ماه آمادگی خود را برای حضور در این همایش اعلام کنند. 

رئیس هیات مدیره صندوق احیا توضیح داد: این همایش همزمان با اختتامیه مجمع جهانی شهرداران جاده ابریشم برگزار خواهد شد و بدین ترتیب شهرداران خارجی شرکت کننده در اجلاس نیز در این همایش حضور خواهند داشت. 

پوینده با بیان اینکه این همایش یک روزه فرصت بسیار خوب و مناسبی است که صندوق احیا را در فاز بین المللی مطرح کنیم، تصریح کرد: این برنامه قرار است در شبستان امام علی(ع) مسجد النبی قزوین برگزار شود و بعد از انجام سخنرانی ها، دیدار از برخی آثار میراث فرهنگی قزوین نیز در دستور کار برنامه قرار دارد.

مدیرعامل صندوق احیا درباره اهداف برگزاری این همایش نیز توضیح داد: یکی از اهداف ما این است که از میهمانان خارجی شرکت کننده در همایش بخواهیم تا همتایان خارجی صندوق احیا در کشورهای خود را برای تبادل تجربه به ما معرفی کنند، به علاوه اعلام آمادگی می کنیم که می توانیم برای انتقال تجربه و انجام پروژه های مشترک همکاری های جدی با کشورهای همسایه داشته باشیم.

پوینده خاطرنشان کرد: درصددیم تا پروژه های خود را برای جذب سرمایه گذار خارجی به نمایندگان کشورهای مختلف معرفی کنیم و از این طریق بتوانیم سرمایه گذاران خارجی را بصورت جدی تر وارد بازار بناهای تاریخی ایران کنیم.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1