اخبار پیشنهادی


دوشنبه 95/05/25 | ساعت: 11:06 | کد خبر: 6211 | بازدید: 451426 | سرویس: میراث فرهنگی | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: یک هزار و 750 طرح زیرساخت های گردشگری کشور با مشارکت بخش خصوصی درحال اجراست.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا،مسعود سلطانی فر یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 820 طرح از این تعداد، هتل های یک تا پنج ستاره است.

وی با بیان اینکه صدور ویزا تا مدتی قبل، یک ماه اعتبار داشت افزود: اتباع 190 کشور اکنون می توانند بدون مراجعه به سفارتخانه و کنسولگری ها ویزای سه ماهه دریافت و به ایران سفر کنند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به استقبال سرمایه گذاران خارجی برای فعالیت در ایران پس از توافق برجام، آینده صنعت گردشگری در کشور را روشن ارزیابی کرد.

سلطانی فر با یادآوری ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد برای رونق گردشگری بیان کرد: افزایش زیرساخت های گردشگری از برنامه های دولت در این استان است.

وی افزود: طرح بزرگ هتل و پارک آبی در یاسوج در راستای این امر همزمان با سفر هیات دولت کلنگزنی شد.

سلطانی فر ابراز کرد: این طرح با زیربنای 9 هزارو 200 متر مربع ساخته می شود که پنج هزارو 500 متر مربع آن به هتل و سه هزارو 700 مترهم به پارک آبی اختصاص دارد.

وی گفت: این طرح با 152 میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود و تا 2 سال آینده بهره برداری خواهد شد. 

کاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاکنون به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی ، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان ، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستانهای استان تهران (شهریار ، ملارد و قدس، اسلامشهر، ری، رباط کریم و بهارستان)، خراسان شمالی، کردستان، همدان، مازندران، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی و کرمانشاه سفر کرده است. 

رئیس جمهوری و هیات دولت در سی امین سفر استانی صبح یکشنبه 24مرداد 95 وارد یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد شدند. 

 



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1