اخبار پیشنهادی


جمعه 95/06/12 | ساعت: 08:47 | کد خبر: 6231 | بازدید: 451366 | سرویس: میراث فرهنگی | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورگفت: انجمن بانوان فعال و سرمایه گذار در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف ایجاد زمینه همفکری و انتقال تجربیات به زودی در کشور تشکیل می شود.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا،سعید شیرکوند در دومین نشست هم اندیشی با بانوان فعال و سرمایه گذارخراسان رضوی در مشهد افزود: با تشکیل انجمن های بانوان فعال و سرمایه گذار در کشور، یک تشکل فرهنگی، کانون دوستی و همگرایی در صنعت گردشگری و میراث فرهنگی ایجاد می شود. 

وی افزود: بانوانی هستند که بنیان گذار یک فعالیت گردشگری هستند و الان میدان برای این قشر از جامعه مهیا شده و می توانند در جامعه حضور فعال داشته باشند. 

وی با بیان اینکه انتقال تجربیات و همگرایی می تواند به یک جمعیت هویت ببخشد، گفت: انجمن بانوان با مدیریت خود آنان تعریف شده و همانند انجمن های مناطق نمونه از طریق اتاق بازرگانی تشکیل می شود و طبق اصول قانونی فعالیت خواهد کرد. 

وی افزود: بانوانی که شرایط فعالیت دارند، می توانند عضو این انجمن شوند و در انتخابات آن نیز شرکت کنند و ما به دنبال این هستیم که بانوان فعال عرصه گردشگری و صنایع دستی به یک هویت جمعی دست پیدا کنند.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1