اخبار پیشنهادی


دوشنبه 95/06/15 | ساعت: 12:40 | کد خبر: 6234 | بازدید: 451444 | سرویس: میراث فرهنگی | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه این سازمان در زمان تحویل از دولت قبل به هم ریخته و با شاخص های زیر صفر بود گفت: میراث فرهنگی در دولت قبل به جای کار فرهنگی، به حیاط خلوت سیاسی تبدیل شده بود.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا،محمد سلطانی فر عصر شنبه در همایش تبیین دستاوردهای فرهنگی دولت تدبیر و امید که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و وزرای فرهنگی، روسا و مسئولان دستگاه های فرهنگی در کتابخانه ملی برگزار شد افزود: زمانی که این سازمان را در ابتدای دولت یازدهم تحویل گرفتم همه چیز به هم ریخته و از هم پاشیده و از همه جهات زیرصفر بود و تنها کاری که در آن انجام نمی شد امور فرهنگی بود.

وی اضافه کرد: انتقال و جابجایی دو معاونت سازمان میراث فرهنگی به شیراز نیز ضربه بزرگ و جبران ناپذیری به این سازمان زد.

معاون رییس جمهوری تاکید کرد: خیلی ها تصور نمی کردند که این دولت بتواند سازمان ویران شده و به هم ریخته با این توصیفات را بتواند از نو ساخته و به یک سازمان فعال و سرپا تبدیل کند.

سلطانی فر گفت: در زمانی که این سازمان را تحویل گرفتم 46 شهرستان اداره میراث فرهنگی داشت و در واقع در سایر شهرستان ها نه تنها اداره ای نداشتیم، بلکه حتی یک نفر نیز برای فعالیت نبود، امروز با تلاش های صورت گرفته در دولت یازدهم در 456 شهرستان اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داریم.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به سایر تلاش ها و عملکرد این سازمان در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: ماحصل این تلاش ها باعث شده تا یک سازمان ورشکسته، در جشنواره شهید رجایی امسال به عنوان نمونه و برتر انتخاب شود.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1