اخبار پیشنهادی


سه شنبه 95/06/16 | ساعت: 03:31 | کد خبر: 6238 | بازدید: 451377 | سرویس: میراث فرهنگی | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: افتتاح پروژه های حوزه گردشگری یکی از عوامل انتخاب سازمان میراث فرهنگی به عنوان دستگاه برتردر جشنواره شهید رجایی است.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا،سعید شیرکوند افزود: معاونت سرمایه گذاری سازمان در سال گذشته موفق به اجرای برنامه های متعدد در جهت حمایت از سرمایه گذاران و نیز استفاده بهینه از منابع مختلف شد که این عوامل تاثیر مستقیمی بر توسعه برنامه های سازمان و دستیابی به اهداف و ماموریت های از پیش تعیین شده سازمان است.

وی گفت: معاونت سرمایه گذاری یکی از بخش های عمومی سازمان تلقی می شود که سه بخش تخصصی سازمان را در اجرای ماموریت ها و دستیابی به اهداف شان یاری می کند و باعث ایجاد زیرساخت های مناسب در هر سه بخش تخصصی سازمان می شود.

شیرکوند گفت: یکی از موضوعات مهم در این معاونت، حمایت از سرمایه گذاری در سه بخش تخصصی سازمان است و به عنوان مثال حمایت از هنرمندان صنایع دستی و ایجاد فرصت هایی برای اشتغال فعالان این حوزه یکی از موضوعاتی است که این معاونت در کنار ایجاد زمینه برای حضور سرمایه گذاران در بخش گردشگری و نیز میراث فرهنگی دنبال می کند.

وی یادآور شد: این معاونت موفق شد در سال گذشته از منابع عمومی، منابع سیستم بانکی و نیز صندوق توسعه ملی حداکثر استفاده بهینه را ببرد و افتتاح بسیاری از پروژه های حوزه گردشگری در سال گذشته اتفاق افتاد.

اختتامیه جشنواره شهید رجایی همزمان با هفته دولت (دوم تا هشتم شهریو ماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارتخانه های کشور، راه و شهرسازی و نیرو به عنوان دستگاه های برتر معرفی شدند.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1