اخبار پیشنهادی


دوشنبه 95/11/18 | ساعت: 07:05 | کد خبر: 6311 | بازدید: 454216 | سرویس: میراث فرهنگی | ©
پست الکترونیک
چاپ

سفیر آفریقای جنوبی در تهران گفت: دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در 10 ساله گذشته از نظر تنوع و جاذبه های گردشگری بی سابقه است.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا،ویلیام مکس فلمن وایتد روز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه نمایشگاه گردشگری فرهنگ غنی، تمدن باستانی وزیبایی های ایران را به ما نشان داد، افزود: ایران امن ترین کشور منطقه است و داشتن رابطه دوستانه با آن افتخار برای ما به حساب می آید.

وی خواستار توسعه روابط اقتصادی دو کشور و سرمایه گذاری بیشتر بخش های دولتی و خصوصی ایران و آفریقای جنوبی در زمینه گردشگری وجذب توریسم شد.

ویلیام مکس فلمن وایتد افزود: این نمایشگاه می تواند منبع درآمد خوبی برای جمهوری اسلامی ایران بوده و فرصت های شغلی زیادی را برای کشورهای شرکت کننده فراهم کند.

سفیر آفریقای جنوبی در تهران تاکید کرد: نمایشگاه گردشگری و همکاری کشورها در این زمینه موجب تقویت دوستی ملت ها و تبادل فرهنگی میان آنها می شود.

وی خواستار تداوم برگزاری این نمایشگاه بیش از یک بار در سال شد و گفت: اینگونه اجتماعات موجب توسعه روابط فرهنگی واقتصادی کشورها بویژه افریقای جنوبی وایران می شود.
دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته امروز با حضور سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و زهرا احمدی پور رییس سازمتن میرا فرهنگی در محل نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد و تا 21 بهمن ماه دایر است.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1