اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 93/02/31 | ساعت: 10:57 | کد خبر: 5133 | بازدید: 452229 | سرویس: صنایع دستی | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور حکمی بهمن نامور مطلق را به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی را منصوب کرد.

به گزارش میراث ما؛  در حکم مسعود سلطانی فر خطاب به نامور مطلق آمده است: با توجه به لزوم معرفی و شناساندن هنر فاخر، اصیل و ماندگار صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور عزیزمان ایران و ارتقای جایگاه آن در سطح ملی و بین المللی و نظر به اهمیت پاسداشت روز جهانی صنایع دستی «20 خردادماه» به موجب این ابلاغ، جنابعالی را به عنوان «رئیس ستاد مراسم بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی» منصوب می نمایم.

وی در این حکم تشکیل ستاد برگزاری مراسم و تدوین برنامه اجرایی و هماهنگی و تعامل با سایر معاونت های سازمان در جهت استفاده از حد اکثر توان سازمان برای شناساندن ظرفیت ها و قابلیت های حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی را مورد تاکید قرار داد.

نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی نیز به منظور برگزاری موثر و با شکوه این رویداد 9 کمیته تخصصی تشکیل داد تا با فعالیت فراگیر، برنامه های این ستاد را پیگیری و اجرا کند.

ایران از سال 1347شمسی به عضویت شورای جهانی صنایع دستی درآمده است و این شورا هم اکنون 90 کشور جهان را تحت پوشش داشته و دبیرخانه آن در شهر آمستردام هلند قرار دارد.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1