اخبار پیشنهادی


سه شنبه 93/03/27 | ساعت: 10:17 | کد خبر: 5189 | بازدید: 452156 | سرویس: صنایع دستی | ©
پست الکترونیک
چاپ

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت اشتغال‌زایی صنایع دستی کشور گفت: در مجلس شورای اسلامی آمادگی خوبی برای حمایت از هنرمندان، بازرگانان و برنامه‌های راهبردی مدیران صنایع دستی وجود دارد

به گزارش میراث ما به نقل از فارس؛ عبدالرضا عزیزی درباره لزوم حمایت از حوزه صنایع دستی و هنرمندان شاغل در این عرصه گفت: در مجلس شورای اسلامی آمادگی خوبی برای حمایت از هنرمندان، بازرگانان و برنامه‌های راهبردی مدیران صنایع دستی وجود دارد.

وی افزود: به همین بهانه از تمامی مسئولان و معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی دعوت می‌کنیم ارتباط خود را با مجلس بیشتر کنند تا بتوانیم با هم افزایی و تبادل نظر به این عرصه مهم فرهنگی اجتماعی کشورمان کمک بیشتری کنیم.

عزیزی با اشاره به علاقه مردم دنیا به صنایع دستی ایران اظهار داشت: صنایع دستی به طور کلی برای مردم دنیا جذاب است و یکی از کالاهایی که در سفرها خریداری می‌کنند و یا سوغات می‌برند صنایع دستی است.

وی ادامه داد: بنده نیز در سفر به سایر کشورها، همیشه صنایع دستی آنها را خریداری می کنم و بسیار دیده‌ام که صنایع دستی ما بسیار مورد توجه مردم دیگر کشورهاست و بدون ادعا می‌توانم بگویم از این نظر دیگر کشورها قابل مقایسه با ایران نیستند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان برگزاری نمایشگاه صنایع دستی را رویداد مهمی دانست و تاکید کرد: این اتفاق باید با جدیت دنبال شود و امیدواریم که زمینه‌های لازم برای توسعه صنایع دستی با مدیریت جامع و راهبردی در عرصه بین المللی فراهم شود و مجلس شورای اسلامی و بویژه کمیسیون اجتماعی با جدیت آمادگی حمایت و همکاری در این زمینه دارند.

روز گذشته بیست و چهارمین نمایشگاه صنایع دستی ایران به کار خود پایان داد و چهره‌های فرهنگی و سیاسی مختلفی از این نمایشگاه بازدید کردند.

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس که حوزه صنایع دستی کشور زیر نظر این کمیسیون قرار دارد نیز یکی از بازدیدکنندگان نمایشگاه بود.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1