اخبار پیشنهادی


سه شنبه 93/08/27 | ساعت: 10:53 | کد خبر: 5551 | بازدید: 452207 | سرویس: صنایع دستی | ©
پست الکترونیک
چاپ

نمایندگان هنرمندان و اصناف صنایع‌دستی اصفهان با تقدیم لوح تقدیر، از زحمات و تلاش‌های «مسعود سلطانی‌فر» برای رونق صنایع دستی در کشور تقدیر کردند.

به گزارش میراث ما به نقل از ایسنا،در نخستین هم‌اندیشی بررسی موانع و چالش‌های بازرگانی داخلی صنایع‌دستی که در محل سازمان میراث فرهنگی برگزار شد، این لوح تقدیر به مناسبت تلاش‌های مستمر «سلطانی‌فر»، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در زمینه پیگیری مسائل و مشکلات حوزه صنایع‌دستی کشور و تلاش برای رونق گردشگری در ایران به وی و دولت تدبیر و امید اعطا شد.

با توجه به رونق ایجاد شده در خصوص گردشگری در کشور و افزایش حضور گردشگران خارجی در ایران، زمینه‌های مناسبی برای افزایش فروش صنایع دستی در ایران ایجاد شده و به نظر می‌رسد با افزایش تعداد گردشگران خارجی، گردش بازار صنایع دستی در کشور با روند فزاینده‌ای همراه باشد.

طبق آخرین آمارهای اعلام شده، امسال همگام با رونق گردشگری در ایران میزان گردش مالی صنایع دستی در داخل کشور با رشد چشمگیری همراه بوده و در 7 ماه نخست 1393 به رقمی بالغ بر 27 میلیارد تومان رسیده است و تحلیلگران بر این باورند که تا پایان امسال این میزان نسبت به سال گذشته افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد.

نخستین هم‌اندیشی بررسی چالش‌ها و موانع بازرگانی داخلی صنایع دستی کشور به منظور بررسی وضعیت شناسی و ارائه راهکارهای رفع موانع و مشکلات بازرگانی داخلی و فروش صنایع دستی در داخل کشور با حضور مسعود سلطانی‌فر، بهمن نامور مطلق، معاون صنایع دستی کشور و نمایندگانی از مناطق پنج‌گانه کشور از میان فروشندگان و اتحادیه‌های سراسری صنایع دستی کشور در محل سالن فجر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1