اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 93/10/24 | ساعت: 10:32 | کد خبر: 5687 | بازدید: 452078 | سرویس: صنایع دستی | ©
پست الکترونیک
چاپ

چالش‌ها و مشکلات تولید صنایع دستی کشور در یک نشست تخصصی با حضور معاون رئیس جمهور و مدیران ارشد برخی وزارتخانه‌ها بررسی خواهند شد.

به گزارش میراث ما به نقل از ایسنا، در راستای شناخت مشکلات و چالش‌های عرصه تولید، معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی، معاون رئیس جمهور و برخی مدیران ارشد وزارتخانه‌های مختلف و فعالان عرصه تولید صنایع دستی، در نشستی تخصصی به بررسی چالش‌ها و مشکلات تولید صنایع دستی کشور می پردازند.

در این نشست که به همت اداره‌کل حمایت از تولید معانت صنایع دستی برگزار می‌شود، موضوعاتی از قبیل وضعیت استانداردهای تولید، فرآیند ارتباط بین عوامل مختلف تولید و مشکلات آن، تدوین راهکارهایی برای تسهیل تولید صنایع دستی در کشور و دیگر مشکلاتی که تولیدکنندگان صنایع دستی در ایران با آن مواجه هستند مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین قرار است در این برنامه از گواهی کیفیت کارگاهی که توسط معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور آماده شده است، با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی رونمایی و از سه تن فعالان برتر در تولید صنایع دستی تقدیر شود.

این نشست روز یکشنبه - 28 دی ماه - از ساعت 9 الی 12 در محل سالن فجر سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1