اخبار پیشنهادی


سه شنبه 95/02/21 | ساعت: 07:12 | کد خبر: 6162 | بازدید: 452333 | سرویس: صنایع دستی | ©
پست الکترونیک
چاپ

کمپین حمایت از صنایع دستی به منظور معرفی بیشتر این هنر صنعت بومی و اصیل کشورمان و حمایت از خرید صنایع دستی از سوی جمعی از خبرنگاران و هنرمندان راه‌اندازی شد.

به گزارش میراث ما به نقل از ایسنا، اوایل اردیبهشت ماه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران از راه‌اندازی کمپین حمایت از خرید صنایع دستی با شعار "هنر ایرانی شایسته خانه‌ی ایرانی است"، برای حمایت از تولید داخلی خبر داد و حالا به دلیل نبود بودجه کافی، معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور به واسطه هنرمندان و خبرنگاران این حوزه دست به دامن کمپین‌ها و تبلیغات برای بیست‌وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شده است.

هدف از راه‌اندازی این کمپین از سوی اصحاب رسانه و هنرمندان ایجاد زمینه‌های مساعد برای ارتباط بیشتر مردم با صنایع دستی مختلف ایران، ترغیب بیشتر نهادها، سازمان‌ها و موسسات خصوصی و دولتی و اقشار مختلف مردم برای خرید و استفاده بیشتر و فراگیر از صنایع دستی است.

یکی از برنامه‌های این کمپین ایجاد فضای ارتباطی موثر میان اقشار مختلف جامعه، مخاطبان عام و خاص صنایع‌دستی با این محصولات فرهنگی و هنری از طریق شبکه‌های اجتماعی و دیگر رسانه‌ها است تا به این وسیله سطح تماس میان آنها افزایش پیدا کند.

حمایت از خرید صنایع دستی به عنوان یک کالای ایرانی و ترویج مصرف آن در جامعه از جمله مسائل مهمی است که این کمپین در تلاش است تا با فعالیت فراگیر به حل آنها بپردازد. خبرنگاران و هنرمندان مشارکت کننده در این برنامه اغلب مردم را به همراهی و حضور در این کمپین دعوت کرده‌اند.

یکی از شیوه‌های موثر و اثربخش برای فراگیر شدن مصرف صنایع دستی در جامعه راه اندازی کمپین‌های اطلاع رسانی و معرفی کننده این محصولات است که هنرمندان و اصحاب رسانه به همین منظر کمپین حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی را راه اندازی کرده‌اند.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1