اخبار پیشنهادی
- منبت ملایر بازار جهانی را از دست رقبا خارج کند
- در توسعه گردشگری، از ارزشهای اعتقادیمان کوتاه نمیآییم
- عارف: از فرصت ثبت جهانی یزد برای گسترش اهداف صلح طلبانه نظام استفاده شود
- موافقت مجلس با یک فوریت طرح حمایت از مرمت بافت های تاریخی
- نیامدهام که دوباره چرخ را اختراع کنم
- بلوچستان از منطقه قرمز گردشگری خارج شد
- بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی نقش مهمی در اشتغالزایی دارد
- آمار گردشگران خارجی در ۳ ماه اول ۹۶
- رزرو هتلهای دنیا با پرداخت از شبکه شتاب با «پین تا پین»
- بررسی اولویت ثبت جهانی میراث فرهنگی ایران در سال ۲۰۱۹
- خلاء قانونی در برخورد با مجرمان میراث فرهنگی وجود ندارد
- محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی شد
- مونسان انتخاب اصلح برای ریاست میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری است
- برای کمک به گردشگری از تعامل با وزرا بهره می گیرم
- انتقال پیام دینی و فرهنگی با هنر طراحی و ساخت زیورآلات اسلامی
- تاریخ شفاهی کاخ گلستان رونمایی می شود
- ناگفتههای معاون سابق رئیسجمهور از یک سازمان پر رفتو آمد
- رییس سازمان میراث فرهنگی: ماموریتم احیای گردشگری برای توسعه ملی است
- مجلس آماده همکاری با سازمان میراث فرهنگی است
- مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان میراث فرهنگی برگزار شد
- کشف آثار جدید در تپه " چیغاب"دهلران
- افزایش 7 خودوری جدید به تاکسی گردشگری یزد در هفته دولت
- میراث فرهنگی دچار بحران متخصص مرمت است
- افتتاح رسمی «تبریز ۲۰۱۸» در ۱۰ دی
- مالک خانه ثابت پاسال برای حفظ بنا تعهد کتبی داده است
- توضیحات «احمدیپور» درباره تکالیف اولویتدار سال ۹۶
- تکمیل طرح جامع گردشگری در ۶ ماه اول سال
- افزایش ستاره هتل ها به استفاده آنها از صنایع دستی در تجهیزات بستگی دارد
- «ربنا» ی شجریان ثبت میراث ملی شد
- با همت معاون رییس جمهوری «ربنا» ثبت ملی شد
مقالات تخصصی
مقالات تخصصی
- گردشگری نقطه مهمی در معرفی جمهوری اسلامی است
- ایران امروز به عنوان یکی از قطبهای نوظهور گردشگری جهان مطرح است
- اهدای 16 قلم اموال منقول تاریخی به موزه باستانشناسی ابهر
- چاپ پارچه و چاپهاى سنتى و دستى
- شوش، مهد سفالگری
- پیشینه سفالگری در ایران
- پیشینه سفالگری
- تعریف سفالگری+تصاویر
- نمدمالی + تصاویر
- معرفی برخی رشته های صنایع دستی
سه شنبه 95/02/21 |
ساعت: 07:12 |
کد خبر: 6162 |
بازدید: 452333 |
سرویس: صنایع دستی | ©
کمپین حمایت از صنایع دستی به منظور معرفی بیشتر این هنر صنعت بومی و اصیل کشورمان و حمایت از خرید صنایع دستی از سوی جمعی از خبرنگاران و هنرمندان راهاندازی شد.
به گزارش میراث ما به نقل از ایسنا، اوایل اردیبهشت ماه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استان تهران از راهاندازی کمپین حمایت از خرید صنایع دستی با شعار "هنر ایرانی شایسته خانهی ایرانی است"، برای حمایت از تولید داخلی خبر داد و حالا به دلیل نبود بودجه کافی، معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور به واسطه هنرمندان و خبرنگاران این حوزه دست به دامن کمپینها و تبلیغات برای بیستوششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شده است.
هدف از راهاندازی این کمپین از سوی اصحاب رسانه و هنرمندان ایجاد زمینههای مساعد برای ارتباط بیشتر مردم با صنایع دستی مختلف ایران، ترغیب بیشتر نهادها، سازمانها و موسسات خصوصی و دولتی و اقشار مختلف مردم برای خرید و استفاده بیشتر و فراگیر از صنایع دستی است.
یکی از برنامههای این کمپین ایجاد فضای ارتباطی موثر میان اقشار مختلف جامعه، مخاطبان عام و خاص صنایعدستی با این محصولات فرهنگی و هنری از طریق شبکههای اجتماعی و دیگر رسانهها است تا به این وسیله سطح تماس میان آنها افزایش پیدا کند.
حمایت از خرید صنایع دستی به عنوان یک کالای ایرانی و ترویج مصرف آن در جامعه از جمله مسائل مهمی است که این کمپین در تلاش است تا با فعالیت فراگیر به حل آنها بپردازد. خبرنگاران و هنرمندان مشارکت کننده در این برنامه اغلب مردم را به همراهی و حضور در این کمپین دعوت کردهاند.
یکی از شیوههای موثر و اثربخش برای فراگیر شدن مصرف صنایع دستی در جامعه راه اندازی کمپینهای اطلاع رسانی و معرفی کننده این محصولات است که هنرمندان و اصحاب رسانه به همین منظر کمپین حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی را راه اندازی کردهاند.
هدف از راهاندازی این کمپین از سوی اصحاب رسانه و هنرمندان ایجاد زمینههای مساعد برای ارتباط بیشتر مردم با صنایع دستی مختلف ایران، ترغیب بیشتر نهادها، سازمانها و موسسات خصوصی و دولتی و اقشار مختلف مردم برای خرید و استفاده بیشتر و فراگیر از صنایع دستی است.
یکی از برنامههای این کمپین ایجاد فضای ارتباطی موثر میان اقشار مختلف جامعه، مخاطبان عام و خاص صنایعدستی با این محصولات فرهنگی و هنری از طریق شبکههای اجتماعی و دیگر رسانهها است تا به این وسیله سطح تماس میان آنها افزایش پیدا کند.
حمایت از خرید صنایع دستی به عنوان یک کالای ایرانی و ترویج مصرف آن در جامعه از جمله مسائل مهمی است که این کمپین در تلاش است تا با فعالیت فراگیر به حل آنها بپردازد. خبرنگاران و هنرمندان مشارکت کننده در این برنامه اغلب مردم را به همراهی و حضور در این کمپین دعوت کردهاند.
یکی از شیوههای موثر و اثربخش برای فراگیر شدن مصرف صنایع دستی در جامعه راه اندازی کمپینهای اطلاع رسانی و معرفی کننده این محصولات است که هنرمندان و اصحاب رسانه به همین منظر کمپین حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی را راه اندازی کردهاند.
----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است
حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی: گروه تکاپو