اخبار پیشنهادی


دوشنبه 95/05/25 | ساعت: 11:41 | کد خبر: 6212 | بازدید: 451883 | سرویس: صنایع دستی | ©
پست الکترونیک
چاپ

اجلاس مجمع جهانی صنایع دستی، سهم خواهی ایران از بازار دنیاستخبرگزاری فارس: اجلاس مجمع جهانی صنایع دستی، سهم خواهی ایران از بازار دنیاست

به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری فارس،مشاور بین الملل معاون صنایع دستی کشور گفت: با برگزاری مجمع جهانی صنایع دستی، تمام تغییرات و تحولات به یک فرصت تبدیل می‌شود این امکان به ثبات رساندن و سهم خواهی ایران از بازار دنیاست.

 امید شیوا اظهار داشت: ما در کشورمان به رخداد ها اهمیت نمی دهیم و رخدادهای فرهنگی را کمرنگ می کنیم.

وی افزود: برگزاری مجمع عمومی صنایع دستی یک رخداد اجتماعی سیاسی محسوب می شود و با توجه به اینکه تاکنون هیچ اتفاق مهمی در حوزه صنایع دستی نداشته ایم این اتفاق مهمی است که رخ می دهد.

وی با اشاره به تفاوت درآمدی صادرات در ایران با چین افزود: اگر تعاملی با جهان نداشته باشیم بازارهای ما رو به فراموشی می رود.

شیوا ادامه داد: روند این رخداد از سال ۲۰۱۴در هند آغاز و مصوب شد وبعد از آن شورایعالی صنایع دستی طرحی را ارائه داد که همه ساله شهرهای جهانی صنایع دستی انتخاب شوند.

مشاور معاونت صنایع دستی کشور افزود: از سال گذشته که رییس منطقه ای صنایع دستی در جشن شهر جهانی اصفهان این پیشنهاد را به مسئولین داد بیش از ۲۰۰۰ ساعت کار کارشناسی انجام شد تا علیرغم همه مخالفت ها، اصفهان با اکثریت آرا میزبان این اجلاسیه شد.

وی اظهار داشت: با برگزاری این مجمع تمام تغییرات و تحولات به یک فرصت تبدیل می شود این امکان به ثبات رساندن و سهم خواهی ایران از بازار دنیاست.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1