اخبار پیشنهادی


دوشنبه 95/11/11 | ساعت: 07:37 | کد خبر: 6307 | بازدید: 454479 | سرویس: صنایع دستی | ©
پست الکترونیک
چاپ

نخستین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور و مدیرعامل خانه هنرمندان ایران عصر امروز 11بهمن ماه درخانه هنرمندان ایران گشایش یافت.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا، بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با همراهی مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان یکشنبه پس از افتتاح نمایشگاه نخستین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر از آثار به نمایش گذاشته شده در این گالری ها دیدن کردند.

معاون صنایع دستی کشور و مدیرعامل خانه هنرمندان ایران با توضیحات کارشناسان و هنرمندان حاضر با ویژگی های آثار این نمایشگاه آشنا شدند.

150 اثر صنایع دستی از حدود 70 هنرمند برجسته کشورمان در دوبخش کلاسیک(سنتی) و مدرن در این نمایشگاه به نمایش عمومی درآمده است.

اغلب آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه دارای مهر اصالت صنایع دستی و نشان ملی مرغوبیت بوده و بخشی از این آثار نیز برای نخستین بار در این نمایشگاه حضور دارند.
همچنین, این جشنواره درقالب دونمایشگاه صنایع دستی در گالری پاییز و گالری استاد میرمیران خانه هنرمندان ایران از 11 تا 15 بهمن ماه صبح و عصر پذیرای علاقمندان و هنردوستان است.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1