اخبار پیشنهادی


پنج شنبه 93/05/02 | ساعت: 08:49 | کد خبر: 5265 | بازدید: 452546 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری طی حکمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری استان چهارمحال و بختیاری را منصوب کرد

به گزارش میراث ما؛ مسود سلطانی فر در تاریخ 29 تیرماه بهمن عسگری سوادجانی را به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.


بنا بر این گزارش؛ مراسم تکریم رئیسی و معارفه عسگری مدیرکل با حضور اسدالله درویش امیری، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز در استان برگزار شد.

در حکم سلطانی فر به بهمن عسگری سوادجانی چنین آمده است:

نظر به تعهد، تجارب و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم عنوان مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری منصوب می شوید.

توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند فرهنگی تاریخی، رشد و توسعه صنایع دستی و گردشگری و بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران، اندیشمندان، کارشناسان خبره، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه های کاری در سازمان مرکزی، توجه به مسایل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه و فراهم کردن زمینه های پیشرفت شغلی کارکنان، از مهمترین وظایف مدیریتی است که انتظار می رود در راستای تحقق اهداف متعالی سازمان گامهای موثری بردارید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران، با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

گفتنی است رئیسی با حفظ سمت معاون صنایع دستی استان نیز بوده که پس از این نیز در سمت معاونت فعالیت می نماید.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1