اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 93/09/19 | ساعت: 11:40 | کد خبر: 5617 | بازدید: 452295 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: باید بتوانیم قابلیت‌های گردشگری موجود در مناطق شمالغرب کشور را در سطح ملی معرفی کنیم.

به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری فارس،کریم حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در همایش سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان‌های شمالغرب کشور که در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: زیرساخت‌ها، تسهیلات و فرآیندها، نقش تشکل‌های مردم‌نهاد و رابطه سازمان میراث فرهنگی با دستگاه‌های دیگر از جمله اقداماتی است که باید در حوزه گردشگری مورد توجه قرار ‌گیرد.

وی افزود: ایجاد سرویس‌های بهداشتی در مناطق نمونه گردشگری، توجه به آینده گردشگری استان‌ها از منظر سرمایه‌گذاری و توجه به کارآمدی‌ها و ضعف‌های شرکت توسعه گردشگری نیز از دیگر مواردی است که باید در این نشست‌ها بررسی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: استان اردبیل به عنوان اولین میزبان این همایش است که میزبان مدیران کل و معاونان سرمایه‌گذاری استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، زنجان و خود اردبیل است.

حاجی‌زاده یادآور شد: موضوع سرمایه‌گذاری و ماهیت سرمایه‌گذاری باید در حوزه گردشگری مورد توجه قرار گیرد و ما انتظار داریم که در این حوزه یکسری تسهیلات به سرمایه‌گذاران پرداخت شود و سپس بخش خصوصی وارد این کار شده و شاهد یک اتصال خوب و گویا باشیم.

این مسئول بیان کرد: جهت‌گیری‌ها حتما باید به صورت بنیادین مطرح شود ولی شاهد این هستیم که معمولا به سرمایه‌گذاری نگاه بنیادین نشده است و به این موضوع توجه نکردیم کسانی که در حوزه سرمایه‌گذاری در زمینه‌های گردشگری در دنیا موفق شده‌اند با منطق ریاضی کار می‌کنند و قبل از هر کاری نتایج آن کار را برنامه‌ریزی و پیش‌بینی می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: باید تمامی عملیات‌ها و فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه سرمایه‌گذاری را سازماندهی کنیم و این جلسه اولین جلسه هم‌اندیشی استان‌های شمالغرب در حوزه گردشگری است که امیدواریم بتوانیم قابلیت‌های گردشگری استان‌های شمالغرب کشور را در سطح ملی معرفی کنیم.

حاجی‌زاده در پایان عنوان کرد: امیدواریم سرمایه‌گذاری‌ها حرفه‌ای شود و تا حدی در این کار پیشرفت کنیم که تمامی این فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها بتواند به اقتصاد آزاد جهان ورود پیدا کند و باید جهت‌گیری‌ها در زمینه ورود به ثروت جهانی در حوزه گردشگری باشد.

 



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1