اخبار پیشنهادی


یکشنبه 93/10/21 | ساعت: 03:06 | کد خبر: 5675 | بازدید: 452201 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان کرمان با اشاره به استانداردسازی هتل‌های کرمان گفت: 35 درصد ظرفیت اتاق‌های هتل‌های کرمان شامل هتل پارس، ارگ جدید، هتل‌های جهانگردی بم، ماهان، رفسنجان و سیرجان این فرآیند را طی کردند.

به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری فارس، محمد جهانشاهی پیش از ظهر امروز در نشست مدیران ارشد هتل‌های استان کرمان با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به حساسیت فضاهای اقامتی و مسائل کسب در حوزه اقامتی اظهار داشت: در فضاهای اقامتی باید تمام میزبانان را به یک چشم نگاه کرد، لذا تلاش مداوم و حساسیت بیشتری نیاز دارد تا رضایت خاطر آنها را دشته باشیم.

وی بیان داشت: آسیب‌پذیری این بخش نیز زیاد است و نخستین مکانی که در هدفمندی یارانه‌ها تحت تاثیر قرار گرفت، این حوزه بود که بخشی از آن رفع و به بخشی نیز عادت کردیم.

جهانشاهی عنوان کرد: اکنون با توجه به شرایط جدید به وجود آمده حرکت خوبی که در شان استان کرمان و کشور باشد را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در استان کرمان از 5 هزار اثر شناسایی شده، 650 اثر ثبت ملی و دو اثر ثبت جهانی شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: باید قدر این ظرفیت‌ها را بدانیم، نقش مردم و بخش خصوصی در توسعه گردشگری و توریست بسیار مهم است.

جهانشاهی افزود: رفع مشکلات و تلاش دو طرفه برای حوزه هتل‌داری و گردشگری از مباحثی است که مدنظر باید داشته باشیم.

وی با اشاره به استانداردسازی هتل‌های کرمان ادامه داد: 35 درصد ظرفیت اتاق‌های هتل‌های کرمان شامل هتل پارس، ارگ جدید، هتل‌های جهانگردی بم، ماهان، رفسنجان و سیرجان این فرآیند را طی کردند.

جهانشاهی عنوان کرد: برای استانداردسازی رعایت یکسری حداقل‌ها را باید داشته باشیم، هتلداران این روند را جدی‌تر بگیرند.

وی گفت: بازاریابی و تبلیغات نکته اساسی و تاثیرگذاری است که بر این منظور با آموزش و پرورش هماهنگی کردیم تا دانش‌آموزان با گردشگری و فرهنگ گردشگری آشنا شوند.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: چرا در فضای مجازی و رزرو هتل‌ها تنها چند هتل از کرمان باید باشد، یک نرم‌افزار آماده کردیم، اما همه هتل‌ها از آن استفاده نمی‌کنند.

 



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1