اخبار پیشنهادی


پنج شنبه 92/06/07 | ساعت: 01:30 | کد خبر: 2119 | بازدید: 452058 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با بیان اینکه محرومیت گردشگری نکا برطرف شود، گفت: شهرستان بیش از 100 هزار نفری نکا از وجود منطقه تفریحی و گردشگری محروم است.

Azadi Kenari

به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری فارس از نکا، رضا آزادی‌کناری مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان نکا اظهار داشت: در ابتدای شروع کار دولت جدید قرار داریم و همه ما باید در ایجاد حماسه اقتصادی همچون خلق حماسه سیاسی کمک کار دولت باشیم.

آزادی کناری افزود: ساماندهی جریان اقتصادی جامعه اکنون با حماسه‌سازی توسط رئیس جمهور و همراهی مردم و مسئولان امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به افتتاحیه‌ها در هفته دولت و همراهی دهیاران خاطرنشان کرد: با فعالیت دهیاران در روستاها رشد و شکوفایی قابل توجهی شامل حال روستاییان و روستاها شده است.

آزادی ادامه داد: کاری اقتصادی که پول از آن درآید و باید از تمام ظرفیت‌های لازم در شهرستان برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان بیش از 100 هزار نفری نکا از وجود منطقه تفریحی و گردشگری محروم است، یادآور شد: باید از سرمایه‌گذاران برای این منظور دعوت شده و با رایزنی در ایجاد فضای تفریحی، گردشگری و ایجاد اشتغال در کنار آن تلاش کنیم.

فرماندار نکا نیز در سخنانی گفت: افتتاح ساختمان دهیاری پوروا و ساماندهی گلزار شهدای این روستا از جمله طرح‌هایی است که با اعتبار 2 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

علی رجبی اعلام کرد: بهسازی دهیاری گل خیل با اعتبار 150 میلیون ریال، شرکت تعاونی مصالح ساختمانی بخش مرکزی با اعتبار حدود 850 میلیون ریال، بوستان روستایی طوسکلا با اعتبار 210 میلیون ریال نیز از جمله طرح های افتتاحی امروز بوده است.

رجبی اضافه کرد: برای بهره‌برداری و کلنگ‌زنی این طرح‌ها، پنج میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: در هفته دولت امسال 30 طرح عمرانی، خدماتی، تولیدی و... با اعتبار 60 میلیارد ریال در نکا بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1