اخبار پیشنهادی


دوشنبه 92/07/01 | ساعت: 10:08 | کد خبر: 2340 | بازدید: 452027 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

دوربین‌های محوطه باستانی اشکفت سلمان که چندی بود از مدار خارج شده بود توسط میراث‌فرهنگی استان تعمیر و دوباره راه‌اندازی شد.

به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری میراث فرهنگی، دبیر انجمن دوستداران میراث فرهنگی ایذه گفت: دوربین‌های «اشکفت سلمان» که چند وقتی بود از مدار خارج شده بود دوباره راه‌اندازی شده است.
 
فرامرز خوشاب صبح امروز در دیدار صمیمانه انجمن‌های دوستداران میراث فرهنگی خوزستان با مدیر اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان گفت: چند وقتی بود که دوربین‌های حفاظت و حراست از اشکفت سلمان شهرستان ایذه از مدار خارج شده بود که با دستور صریح مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان این دوربین‌ها وارد مدار شد.
 
وی با اشاره به اینکه رابطه تنگاتنگ با انجمن‌های دوستداران میراث فرهنگی برای مدیریت میراث فرهنگی مزیت است، گفت: ارتباط تنگاتنگ و نزدیک میان انجمن‌ها و اداره کل میراث فرهنگی بسیار مزیت‌های برای آثار تاریخی دارد و به این دلیل باید این ارتباط محفوظ شود.
 
خوشاب با اشاره به اینکه انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی در خوزستان سابقه طولانی دارند، تاکید کرد: انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی در خوزستان یک دهه سابقه فعالیت دارند و تجربه بسیار زیادی برای انتقال دارند که بهتر است تا کارگروه انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی برای تبادل تجربیات برای سایر استان‌ها در خوزستان تشکیل شود.
 
وی با تاکید بر اینکه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی خوزستان به انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی اعتقاد زیادی دارد، گفت: مدیریت میراث فرهنگی خوزستان انتقادهای انجمن‌های فرصتی برای رفع نواقص احتمالی می‌داند و این خود باعث می‌شود تا انجمن‌ها به عنوان چشمان باز اداره کل میراث فرهنگی در حراست از آثار تاریخی همکاری کنند.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1