اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 92/07/03 | ساعت: 09:08 | کد خبر: 2352 | بازدید: 451983 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: بزودی هتل و رصدخانه کاسین در محل بام خرم‌آباد (مجتمع 14 معصوم) افتتاح می‌شود.

به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری فارس، سید قاسم قربانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد توسعه صنعت گردشگری را مستلزم نگاه دلسوزانه مسئولان، نمایندگان و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: تامین زیر ساخت‌های گردشگری استان به تدریج در حال مهیا شدن است، به‌ طوری ‌که هتل و مجموعه رفاهی فرهنگی رنگین کمان خرم‌آباد افتتاح شده و بزودی هتل و رصدخانه کاسین در محل بام خرم‌آباد (مجتمع 14 معصوم) افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی هتل شاپورخواست با سرمایه‌گذاری 5 میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی، مجموعه اقامتی رستورانی با سرمایه‌گذاری 3 میلیارد تومانی از دیگر پروژه‌های گردشگری استان است که در آینده عملیات اجرایی آنها به اتمام می‌رسد، ساخت چند مجتمع اقامتی گردشگری دیگر نیز بزودی در استان عملیاتی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان همچنین از آغاز عملیات اجرایی هشت پروژه در محدوده دریاچه گهر خبر داد و گفت: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی هشت پروژه کمپینگ، تاسیساتی و سرویس بهداشتی در محدوده دریاچه گهر آغاز شده که طی دو تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول از وجود 66 آبشار شناسایی شده در استان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون 66 آبشار فصلی و دائمی در لرستان شناسایی شده که 20 مورد آن دارای راه دسترسی است و به تناوب برای بقیه نیز راه دسترسی احداث می‌شود.

وی توسعه گردشگری در استان لرستان را مشروط بر تامین زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری دانست و متذکر شد: لرستان از نظر امکانات سخت افزاری نظیر توسعه راه‌ها و شبکه ریلی و هتل‌ها طی سال‌های اخیر پروژه‌های خوبی را استارت زده است و فرودگاه خرم‌آباد با سابقه 70 ساله یک ظرفیت مهم است که متاسفانه به علت عدم توجه مسئولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی این مهم  مغفول مانده است.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1