اخبار پیشنهادی


شنبه 93/01/16 | ساعت: 04:18 | کد خبر: 5027 | بازدید: 452072 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

مدير كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: در ايام تعطيلات نوروز امسال 302 هزار و 323 نفر در اين استان اقامت كردند.

به گزارش سرویس دریافت اخبار میراث ما، «محمدحسين بحرالعلومي» اظهار داشت: در اين ايام، بيش از 11 هزار نفر در هتل ها، مهمانپذيرها و هتل آپارتمان‌هاي استان اقامت كردند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان با اشاره به اقامت بيش از سه هزار نفر در كمپ هاي موقت، افزود: بيش از 130 هزار نفر نيز در مدارس استان سمنان اسكان يافتند.

وي با بيان اينكه بيش از 112 هزار نفر از مسافران نوروزي در ساير مراكز اقامتي شامل مهمانسراي ادارات، خوابگاههاي دانشجويي و سالن هاي ورزشي و ... اقامت كردند، گفت: بيش از 50 هزار نفر نيز در چادرهاي مسافرتي اسكان داشتند.

بحرالعلومي افزود: در ايام نوروز امسال، 180 هزار و 747 گردشگر و مسافر نوروزي از مراكز تاريخي، تفريحي و توريستي استان بازديد كردند.

وي با اشاره به انجام 654 مورد بازديد نظارتي از مراكز ارائه خدمات گردشگري استان سمنان، اظهار داشت: بر اساس اين بازديدها، هفت فقره تشويق و 17 فقره تذكر به مراكز اقامتي و پذيرايي ارائه شد.

مدير كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان با اشاره به ارائه هشت فقره اخطار كتبي به اين واحدها،گفت: يك مركز پذيرايي در استان سمنان نيز به دليل تخلف، تعليق شد.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1