اخبار پیشنهادی


دوشنبه 93/01/18 | ساعت: 08:14 | کد خبر: 5030 | بازدید: 452148 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

دبیر اجرایی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان گفت: درصد رشد مسافران ورودی به استان در سال 93 نسبت به سال گذشته 12 درصد می باشد.

به گزارش سرویس دریافت اخبار میراث ما،قربان عباسی دراین راستا گفت: ورود گردشگر ومسافر به استان گلستان درنوروز امسال نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد داشته که نشانی از تبدیل شدن استان ازحالت گذری به مقصد گردشگری است.

وی با اشاره به ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ومسافران نوروزی خاطر نشان کرد: درصد رشد کل بازدید ها ونظارت صورت گرفته از مراکز اقامتی وپذیرایی وفعالیت های مرتبط با ستاد 15درصد رشد داشته و بازدیدکنندگان ازموزه هانیز دراین ایام 35درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

عباسی در ادامه افزود: درایام فعالیت این ستاد نسبت به سال گذشته تعداد عملیات امداد ونجات استان 25درصد و بازدید ازسایت موزه جرجان وبرج قابوس 45درصد رشد داشته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: امسال تعداد جشنواره ها(روستایی، فرهنگی و...) رشد قابل توجهی داشته وبه میزان 130درصد رشد را نشان می دهد.

وی همچنین به درصدرشد تعداد غرفه های صنایع دستی، سوغات و ملزومات سفر اشاره داشت که به میزان 110درصد رشد را نشان می دهد.

عباسی همچنین فروش صنایع دستی را درسال گذشته 400 میلیون تومان و درسال 93، 2 میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان کرد که این میزان 250درصد رشد را نشان می دهد.

وی همچنین به درصد کاهش تصادفات درسطح جاده های استان به میزان 31درصد اشاره داشت ودرصد کاهش مجروحین استان را 18درصد عنوان کرد وافزود: درصد کاهش تخلفات صنفی در این مدت نسبت به سال گذشته 48درصد بوده است.

عباسی همچنین اذعان داشت: ارائه خدمات به موقع و موثر به مسافران و گردشگران طبق سنوات گذشته، تبیین سیاست‌ها، اهداف و شرح وظایف دستگاه‌ها و سازمانی مرتبط به منظور ارائه تسهیلات مناسب به گردشگران و بسیج کلیه امکانات و نیروهای انسانی لازم به منظور راهنمایی و امداد رسانی مسافرین وهمچنین معرفی توانمندی‌ها و جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان از ماموریت های این ستاد می باشد.

وی درادامه خاطر نشان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر استان با هدف فراهم نمودن تسهیلات لازم و هماهنگی بین‌بخشی و فرابخشی کلیه سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی مرتبط با گردشگری و سفر تشکیل گردیدتا در نتیجه با ایجاد امنیت و نظم و ایجاد محیطی سالم و رفاه نسبی خدمات شایسته‌ای را برای مسافران و گردشگران ورودي به استان ارائه نماید.

دبیر این ستاد اظهار امیدواری کرد: با رشد ورود گردشگر ومسافر به استان گلستان و ارائه خدمات مناسب درستاداجرایی خدمات سفر این استان، رضایتمندی لازم حاصل شده باشد.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1