اخبار پیشنهادی


سه شنبه 93/09/11 | ساعت: 10:49 | کد خبر: 5597 | بازدید: 452179 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

تعامل سازنده با سایر کشورها در بخش گردشگری موجب افزایش ورود گردشگران خارجی به کشور شد که این امر ارزآوري، رونق اقتصادي و درآمد بيشتر را به دنبال دارد.

 به گزارش سرویس دریافت اخبار میراث ما، مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی در سفر کاروان تدبیر و امید به گلستان از شهرستان مینودشت دیدن کرد و در میان مردم این شهر با بیان این مطلب افزود: دولت در سفرهاي استاني خود به دنبال تعریف پروژه‌هاي بزرگ است، تا پايان سال 94 بتواند اين پروژه‌ها را به اتمام برساند.

وی به اجرای برخی پروژه ها در شهرستان مینودشت اشاره کرد و گفت : احداث سد نرمآب و بيمارستان 96 تختخوابي این شهرستان از جمله اين پروژه‌ها است كه به احتمال زياد تا پايان سال 94 تأمين اعتبار شده و به بهره‌برداري می رسد.

وی گفت: ما و دولت تمام تلاش خود را خواهيم كرد تا بتوانيم شرايط اقتصادي، فرهنگي و معيشتي مردم را به حد ايده‌آل برسانيم .

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد: دولت به عنوان خادم مردم از همه ظرفيت‌هاي اقتصادي، صنعتي و گردشگري كشور براي حل مشكلات اقتصادي، فرهنگي و معيشتي استفاده خواهد کرد. 

وی خطاب به مردم مینودشت گفت: شما با راي دادن به دولت تدبير و اميد خواستار تغييرات در شيوه مديريت كشور، نحوه برخورد با مردم و ... شدید.

سلطانی فر سپس درباره مشکلات پیش روی دولت اظهار کرد: مشكل اصلي ما در زمان روي كارآمدن دولت جديد، تحريم‌هایی بود كه به ملت شريف ايران اسلامي تحميل شده بود، اين تحريم‌ها به برخي از اقلام دارويي و مواد غذايي رسيده بود و به شدت بر روي اقشار مختلف جامعه فشار وارد می کرد.

وی یادآور شد: رئيس‌جمهور و دولت با حمایت و هدایت مقام معظم رهبری و حمايت‌هاي مردمي توانست با تحريم‌كنندگان پاي ميز مذاكره بنشيند و از منابع ملت مظلوم و شريف ايران اسلامي دفاع كند. 

سلطانی فر افزود: دولت توانست از حقوق هسته اي ایران به گونه‌اي دفاع كند و در مذاكرات به گونه‌اي عمل کند که حقوق ما به رسمیت شناخته و پايه‌هاي تحريم شكسته شود و فشاری که بر دوش ملت بود کاهش پیدا کند. 

وی تصریح کرد: دولت توانست راهكارهاي زيادي درخصوص اقتصاد مقاومتي پيداكند كه بتواند در جهت رونق اقتصادي و معیشتي مردم استفاده کند.

سلطانی فر همچنین گفت: برخلاف جوسازی برخی منتقدین مذاکرات1+5 به مراحل خوبی رسیده و زوایایی که باقی مانده به زودی مشخص خواهد شد.

وی توجه به معیشت، اجرای سلامت، تزلزل پایه های تحریم و مهار تورم را از دستاوردهای دولت یازدهم دانست و خاطر نشان کرد: دولت با رويكرد خوبي كه با دنيا داشته توانسته بسياري از گره‌ها را باز كند. امروز در بحث سلامت بهداشت و درمان گام‌هاي بسيار خوبي برداشته‌ايم كه باعث شده مردم در بحث درمان و سلامت در رفاه بيشتري قرار بگيرند.

گفتنی است که مسعود سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری در جریان دهمین سفر استانی هیات دولت به استان گلستان به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای شهرستان مینودشت و گالیکش حضور یافت.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1