اخبار پیشنهادی


سه شنبه 93/11/07 | ساعت: 09:16 | کد خبر: 5742 | بازدید: 451892 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

مدير كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: از پايان‌نامه‌هاي مقاطع كارشناسي ارشد و دكترا، كتاب‌ها و مقالات مرتبط با موضوع‌هاي ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان حمايت مي‌شود.

به گزارش سرویس دریافت اخبار میراث ما، «حسين خواجه‌بيدختي» اظهار داشت: اين اداره كل با هدف توسعه و ترويج گردشگري، حمايت از ميراث‌فرهنگي و صنايع‌دستي، ريشه‌يابي مسائل و مشكلات اين حوزه ها و ... ، از انتشارات پايان نامه‌هاي مرتبط و ساير تاليفات در اين حوزه‌ها حمايت مي‌كند.

وي هدف از اجراي اين طرح را بهره‌مندی از پژوهش‌ها و مطالعات علمی و تحقیقی در اين سه حوزه عنوان كرد و گفت: ترغیب دانشجویان و دانش‌پژوهان به انجام مطالعات علمی و تخصصی در حوزه‌هاي ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري از ديگر اهداف اجراي اين طرح است.

بيدختي يكي از راه‌هاي موثر براي بررسي تخصصي حوزه‌هاي مختلف اين اداره كل و رشد و توسعه صنعت گردشگري، حمايت بيشتر از هنرهاي سنتي دستي و ميراث فرهنگي را بهره گيري از مطالعات علمي و پژوهشي عنوان كرد.

مدير كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: دانشجويان و پژوهشگران براي كسب اطلاعات بيشتر در اين رابطه مي‌توانند با واحد روابط عمومي اداره كل با شماره 33300984 تماس بگيرند.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1