اخبار پیشنهادی


شنبه 93/07/05 | ساعت: 06:54 | کد خبر: 5428 | بازدید: 451772 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون گردشگری کشور گفت: شعار روز جهانی گردشگری بر قدرت گردشگری در توانمندسازی مردم و ایجاد مهارت برای نیل به تغییرات در جوامع بومی خود تمرکز دارد.

به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری مهر، مراسم روز جهانی گردشگری روز شنبه پنجم مهرماه با حضور رئیس و نمایندگان مجلس و فعالان کارشناسان صنعت گردشگری در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این برنامه مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری کشور گفت: راهبرد سه گانه اتخاذ شده در حوزه گردشگری شامل جذب گردشگر خارجی ساماندهی گردشگری داخلی و توسعه فناوری اطلاعات و گردشگری بیان کننده نگاه و چشم انداز مدیران ارشد تصمیم گیر در این حوزه برای ارتقای شاخصهای کمی و کیفی آن است.

وی گفت: مجموعه اقدامات و برنامه های یک سال گذشته در حوزه گردشگری نشانگر تلاش جمعی برای دستیابی به اهداف تعیین شده در بخشهای مختلف از جمله ساختارسازی ارتقای مشارکت بخشی به فعالان و بخش خصوصی توسعه زیرساخت ها و همکاری های فرابخشی و توجه به پژوهش و تولید علم در این صنعت بوده است.

موحد افزود: استقرار نظام برنامه محور مبتنی بر اهداف کلان و سیاستهای بالادستی بازنگری ساختار و تشکیلات معاونت گردشگری سازمان مطالعه و شناسایی مسیرها و مقاصد گردشگری تصویب و تشکیل ستاد هماهنگی خدمات سفر، تهیه گزارش نهایی کارگروه ساماندهی گردشگران زیارتی، راه اندازی استادیو رادیویی سفر و... از جمله اقداماتی است که در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های گردشگری صورت گرفته و می توان در تقویم یکساله گردشگری به آنها اشاره کرد. 

معاون گردشگری کشور گفت: شعار سال 2014 روز جهانی جهانگردی «گردشگری و توسعه جوامع» است و این شعار بر قدرت گردشگری در توانمندسازی مردم و ایجاد مهارت برای نیل به تغییرات در جوامع بومی خود تمرکز دارد.

وی افزود: روز جهانی گردشگری در سال 1393 با عنوان «دوست گردشگر، دوست فردا» و با هداف ایجاد حفظ همدلی بین همه ایرانیان و برقراری رابطه میان محبت و گردشگری انتخاب شد.

 



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1