اخبار پیشنهادی


شنبه 93/08/03 | ساعت: 07:34 | کد خبر: 5490 | بازدید: 451813 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: این ستاد آمادگی لازم را برای ارائه و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام عزاداری حضرت امام حسین(ع) دارد.

به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری مهر، مرتضی رحمانی موحد افزود: با توجه به مصادف شدن عاشورا و تاسوعای حسینی با 12 و 13 آبان ماه و تعطیلی این دو روز، بیشتر هموطنان برای شرکت در مراسم عزاداری به زادگاه خود سفر می‌کنند و تعدادی از مردم هم به قصد زیارت و حضور در مراسم عزاداری سالار شهیدان به شهرهای زیارتی و اماکن متبرکه مشرف می‌شوند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در بازه زمانی 7 تا 16 آبان ماه و به ویژه روزهای قبل و بعد از تعطیلی 12 و 13 آبان، حجم ترددهای جاده‌ای و ترافیک محورهای مواصلاتی افزایش یابد.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمان سفر تصریح کرد: با توجه به این موارد و نظر به ضرورت تکریم زائرین و عزاداران، همچنین لزوم ارائه خدمات مناسب سفر، ستاد اجرایی خدمات سفر در استان ها با تشکیل جلساتی با محوریت این موضوع نسبت به برنامه ریزی، ایجاد هماهنگی و بسیج امکانات و ظرفیت‌های خدماتی، امدادی، ترافیکی، بهداشتی و درمانی، اسکان و اقامت و خدمات شهری اقدام کرده‌اند.

رحمانی موحد یادآور شد: نظارت لازم بر کیفیت و کمیت خدمات سفر و همچنین نظارت بر عملکرد و آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله اقدامات مهم ستاد هماهنگی خدمات سفر است.

 



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1