اخبار پیشنهادی


دوشنبه 93/09/10 | ساعت: 10:10 | کد خبر: 5592 | بازدید: 451917 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

«یورونیوز» سه کشور ایران، کلمبیا و کره‌شمالی را به عنوان هیجان‌انگیزترین پیشنهادها برای گردشگران در سال 2015 معرفی کرد.

به گزارش میراث ما به نقل از ایسنا،کارشناسان مجله سفر «یورونیوز» برای گردشگرانی که هنوز مقصد سفر آینده خود را انتخاب نکرده‌اند، سه پیشنهاد هیجان‌انگیز برای سال 2015 ارائه داده‌اند:

ایران

ایران به عنوان یکی از کشورهای جهان که بیشترین تعابیر و پیش‌قضاوت‌های نادرست درباره آن وجود دارد یکی از پیشنهادهای اصلی سفر برای گردشگران در سال 2015 است که به خاطر گنجینه غنی میراث ملی‌اش چون بقایای پاسارگاد و تخت جمشید در شیراز، معماری منحصر به فرد اسلامی در شهر اصفهان و سواحل اطراف دریای خزر جذابیت‌های فراونی برای گردشگران خارجی خواهد داشت.

سفر به ایران برای گردشگران برابر با سفر به مکانی است که پیش از این محل بزرگترین امپراطوری جهان بوده است. با این وجود تعداد گردشگران خارجی در ایران هنوز قابل ملاحظه نیست و مسئولان گردشگری در تلاش برای رفع کلیشه‌ و باورهای اشتباهی هستند که درباره ایران وجود دارد.

کلمبیا

صنعت گردشگری کشور کلمبیا برخلاف کشورهای همسایه چون برزیل، آرژانتین و ونزوئلا در اول راه است و پیشنهاد خوبی برای گردشگرانی است که علاقه‌مندند یک سفر بکر را تجربه کنند. این کشور اخیرا در نمایشگاه جهانی سفر در کشور چین به عنوان برترین مقصد اکوتوریسم در جهان شناخته شده است.

عاشقان طبیعت نیز بی‌شک لذت فراوانی از سفر به کشور کلمبیا خواهند برد که پس از برزیل دارای بیشترین تنوع زیستی در سطح دنیا است و کوه‌های آنادین، جنگل‌های انبوه آمازونیا و ساحل دریای کارائیب از جمله فوق‌العاده‌ترین جاذبه‌های طبیعی این کشور آمریکای جنوبی محسوب می‌شوند.

کره‌شمالی

پیشنهاد سفر به کره‌شمالی به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری در سال آینده میلادی در حالی مطرح می‌شود که وزارت امور خارجه آمریکا سفر به این کشور آسیایی را پیشنهاد نمی‌کند، اما در عین‌حال کنجکاوی انگیزه خوبی برای گردشگران ماجراجو خواهد بود.

نظارت فراوانی نسبت به سفر گردشگران خارجی به این کشور وجود دارد بنابراین بهترین راه سفر به این کشور که کمتر چیزی از آن می‌دانیم پیوستن به یک تور معتبر است. البته اگر بتوانید در مسابقه ماراتون «پیونگ یانگ» شرکت کنید قادر خواهید بودن بدون همراهی با یک تورگروهی وارد این کشور شوید.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1