اخبار پیشنهادی


سه شنبه 94/06/24 | ساعت: 08:42 | کد خبر: 5985 | بازدید: 451561 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همزمان با روزهای پایانی تابستان در اطلاعیه‌ای از مسافران خواست تا با برنامه‌ریزی که انجام می‌دهند این هفته به شهرهای خود بازگردند.

به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری فارس، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در آستانه پایان تعطیلات تابستان طی اطلاعیه ای ، توصیه هایی را برای اطلاع عموم مسافران و گردشگران ارائه نمود متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

1-با عنایت به اعلام وزارت آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی مدارس سراسر کشور در روز چهارشنبه اول مهرماه وهمچنین فعالیت سایر مراکز دانشگاهی و آموزشی لذا به عموم هموطنان عزیز که از فرصت تعطیلات تابستان برای سفر های زیارتی و سیاحتی بهره مند شده اند توصیه می شود زمان بازگشت سفر خود را به گونه ای مدیریت نمایند تا امکان حضور به موقع دانش آموزان در روز اول مهرماه فراهم شود.

2-به عموم مسافران و گردشگران توصیه می شود با عنایت به اینکه 26 و 27 شهریور آخرین پنج شنبه و جمعه تعطیلات تابستان 94 می باشد، لذا بازگشت خود را به گونه ای مدیریت نمایند تا در هفته جاری به شهر های خود عزیمت نموده و روز های آغازین هفته آینده را به فراهم نمودن مقدمات حضور فرزند دانش آموز خود اختصاص دهند تا ان شاءلله دانش آموزان عزیز با آسودگی خاطر سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

3-به مسافران ، گردشگران و زائران گرامی توصیه می شود در مسیر بازگشت ضمن حفظ آرامش خود در ترافیک های احتمالی ؛ نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری به عمل آورده و از توقف‌های غیرضروری در حاشیه جاده ها و سایر نقاط که موجب ترافیک می شود خودداری کنند.

4-همچنین لازم است ستاد های اجرایی خدمات سفر استانها و کلیه دستگاه های عضو؛ ضمن آماده باش کامل در روزهای پایانی شهریور ماه ؛ نسبت به ارائه خدمات مناسب سفر و اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران و زائران اقدام کنند و با استقرار در اماکن و مبادی محل ازدحام مسافران، نسبت به مدیریت سفر های بازگشت هموطنان اقدام کنند.

5-به مسافران، گردشگران و زائران گرامی توصیه میشود برای کسب اطلاعات راهها با شماره 141 سازمان راهداری یا 120 راهور ناجا و برای کسب اطلاعات از وضعیت جوی و آب هوایی مسیر سفر با شماره 134 سازمان هواشناسی تماس بگیرند و با کسب اطلاعات کافی سفری ایمن و با آرامش را برای خود و خانواده برنامه ریزی کنند.

6- هموطنان عزیز در طول سفر و یا پس از بازگشت می‌توانند چنانچه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایتی از هر یک از بخش های خدمات سفر دارند را با سامانه ملی اطلاعات گردشگری و رسیدگی به شکایات به شماره 09629 در میان بگذارند و با ارائه نقطه نظرات خود ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر را در برنامه ریزی برای سفر ها و تعطیلات بعدی یاری کنند.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1