اخبار پیشنهادی


یکشنبه 94/06/29 | ساعت: 08:02 | کد خبر: 5989 | بازدید: 451490 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون گردشگری کشور از رونمایی کارت اعتباری و سیم‌کارت گردشگری، همزمان با روز جهانی جهانگردی (۵ مهرماه) خبر داد.

به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری فارس، مرتضی رحمانی‌موحد امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های روز جهانی جهانگردی اظهار داشت: همزمان با برگزاری جشنواره مشارکت ملی گردشگری از کارت‌های بیمه و اعتباری و سیم‌کارت گردشگری رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر برترین‌های دومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری به همراه برترین‌های ملی صنعت گردشگری نیز در بیش از 30 حوزه تقدیر خواهند شد.

معاون گردشگری کشور درباره طراحی سیم کارت گردشگری گفت: طراحی سیم‌کارت گردشگری به این منظور بود که گردشگران از خدماتی با قیمت مناسب بهره‌مند شوند. این سیم کارت علاوه‌ بر خدمات ارتباطی خدمات محتوایی هم ارائه می‌دهد که البته سعی شده فاز نخست آن در زمان محدود تا برگزاری روز جهانی گردشگری به مرحله اجرا برسد و گردشگران بتوانند سیم‌کارت‌ها را پس از ثبت‌نام از باجه‌های فروش دریافت کنند.

رحمانی‌موحد ادامه داد: پیش از این یکی از بانک‌های کشور، کارت اعتباری با قابلیت تبدیل ۵ هزار دلار به ارز داخلی طراحی کرده بود که در فرودگاه امام خمینی (ره) در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد، بانک‌های دیگر هم پروژه‌های مشابهی را طراحی کرد‌ه‌اند که البته تفاوت‌هایی با هم دارند و در آن روز این کارت‌های اعتباری جدید رونمایی خواهند شد.

وی با بیان اینکه از دوم تا پنجم مهر ماه نمایشگاه تخصصی مشارکت ملی گردشگری در منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌ آباد تهران برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم این پل ارتباطی بین جشنواره و روز جهانی گردشگری‌، مفهوم و ماموریت اصلی ما را که هدایت و معرفی گردشگری در ابعاد مختلف است‌ محقق کند.

معاون گردشگری کشور درباره تکلیف دو هزار خودروی گردشگری که از هیات دولت درخواست شده بود ورود آنها به کشور تسهیل شود نیز پاسخ داد که ما اقدامات لازم را انجام داده‌ایم، باید موضوع در وزارت صنعت‌،معدن و تجارت تعیین تکلیف شود.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1