اخبار پیشنهادی


سه شنبه 94/11/27 | ساعت: 10:20 | کد خبر: 6110 | بازدید: 451438 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

مدیرکل بازاریابی و گردشگری سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری گفت: فضای نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری امسال به دو برابر افزایش یافته است.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا،علی باقر نعمتی زرگران روز سه شنبه در حاشیه بازگشایی نهمین نمایشگاه گردشگری که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است، اظهار کرد: فضای نمایشگاه امسال نسبت به پارسال 30 درصد رشد داشته و از پنج به 9 سالن و یک سالن فضای باز افزایش یافت.

وی افزود: فضای نمایشگاهی در بخش بین الملل که سال گذشته 500 متر مربع بود، امسال به یکهزار متر مربع افزایش یافت و دو برابر شد.

نعمتی زرگران همچنین گفت: در بخش بین الملل نمایشگاه امسال از منطقه فدرال روسیه هم اکنون مقاماتی برای بررسی موقعیت گردشگری و صنایع وابسته استانهای کشور در غرفه استان اصفهان حضور یافته و در حال مذاکره یا مسئولان هستند.

مدیرکل بازاریابی و گردشگری سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: در این نمایشگاه از تمامی استانهای کشور و همچنین 16 کشور در بخش بین الملل حضور دارند که از آن جمله می توان به مقاماتی از کشور روسیه، ایتالیا، یونان و فرانسه و کشورهایی از آسیای میانه اشاره کرد.

وی افزود: هیئت فرانسوی از فدراسیون کوهنوردی این کشور برای ارزیابی طبیعت گردی ایران ، حضور وزیر گردشگری یونان و 30 شرکت روسی فعال در زمینه گردشگری با حضور در غرفه بین الملل نمایشگاه، بر اهمیت و تنوع حضور اقوام خارجی در این نمایشگاه افزوده اند.

نعمتی زرگران بیان کرد: دانشجویان و هنرجویان فعال در عرصه گردشگری و صنایع دستی و هتلداری می توانند با مراجعه به غرفه دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه علم و فرهنگ نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته، از آخرین اطلاعات و دستاوردهای علمی در این زمینه مطلع شوند.

مدیرکل بازاریابی و گردشگری سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، هدف مسئولان از برپایی این دوره از نمایشگاه را بیشتر آشنایی مردم و مراجعه کنندگان با خانه های اقوام ایرانی به ویژه آشنایی با خوراک، پوشاک، تزئینات و همچنین ساز و آواز بومی و محلی مردم ایران برشمرد.

نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از امروز 27 بهمن ماه برای مدت چهار روز تا 30 بهمن بر روی علاقمندان و کارشناسان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1