اخبار پیشنهادی


دوشنبه 95/01/16 | ساعت: 03:07 | کد خبر: 6127 | بازدید: 451296 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از تعطیلی 142 واحد متخلف اقامتی، مسافرتی و پذیرایی با شکایت مردم در ایام نوروز خبر داد. 142 واحد متخلف گردشگری در ایام نوروز با شکایت مردم تعطیل شدند

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا،مرتضي رحماني موحد ظهر امروز در نشست خبري ستاد هماهنگي خدمات نوروز اظهار كرد: بر اساس شكايت‌هاي رسيده مردم به اين سازمان از طريق سامانه 09629، از 35 هزار تماس گرفته شده با اين سامانه 306 تماس مربوط به مراكز اقامتي بود و در كل اين شكايت‌ها منجر به تعطيلي 55 مركز اقامتي، 26 دفتر خدمات مسافرتي و 61 واحد پذيرايي شد.

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي افزود: درباره خدمات هتل ها نيز با وجود افزايش نرخ 12 درصدي مصوب ، هتلداران به طور خودجوش به گونه اي نرخ ها را مديريت كردند تا حتي كمتر از اين ميزان از مهمانان دريافت شود و رضايت مردم را به همراه داشت.

وي در واكنش به عمليات عمراني و نوسازي كفپوش خيابان موزه ملي واقع در 30 تير در تعطيلات نوروزي توسط شهرداري تهران نيز تاكيد كرد: رويكرد كلان ما همكاري با شهرداري‌ها است، اما اگر دستگاه‌هاي نگاه انفرادي داشته باشند مشكلاتي بوجود مي‌آيد و به همكاري نمي‌رسيم بنابراين توصيه ما اين است كه اينگونه اتفاقات با مشورت دستگاه‌هاي مربوط انجام شود. ناهماهنگي ها در همين باب موجب شد تا اولين گردشگران خارجي در ايام نوروز كه يك گروه آلماني بودند و از اين موزه ديدن مي كردند آزرده خاطر شوند.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1