اخبار پیشنهادی


سه شنبه 95/12/24 | ساعت: 06:56 | کد خبر: 6332 | بازدید: 454354 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفرگفت : ستادهای اجرایی خدمات‌سفر در 31 استان و 460 شهرستان آماده استقبال از مسافران و گردشگران هستند.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا،مرتضی رحمانی‌موحد روزسه شنبه در مانور بزرگ ترافیکی و خدمات‌ سفربا اشاره به شعار نوروز 96 افزود: با توجه به تأکید رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، نوروز امسال با شعار خدمات متفاوت با رویکرد حفظ حقوق شهروندی و رضایت‌ مندی مردم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نوروز به‌عنوان میراث ناملموس، امسال با مشارکت 12 کشور، بار دیگر در فهرست جهانی یونسکو به‌ ثبت رسید و به همین دلیل، باید با برگزاری آیین‌ها و رسوم نوروز باستانی در حفظ این میراث ناملموس تلاش کنیم.
رئیس ستاد مرکز هماهنگی خدمات سفر افزود: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات ‌سفر با همکاری و هماهنگی و هم‌افزایی 19 دستگاه مختلف در کشور تلاش می‌کند تا در زمینه امداد، خدمات‌رسانی، اطلاع‌رسانی و امور انتظامی رضایت مندی‌ مردم را فراهم آورد.

وی گفت: سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری در سراسر کشور به مردم خدمات متنوع و متعددی در قالب رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی، امور خدماتی، اقامتی و اطلاع‌رسانی عرضه خواهد کرد.
رحمانی‌موحد، با بیان اینکه مراسم نوروزگاه در تمام 31 استان کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: بازارچه‌های صنایع ‌دستی نیز در تمام شهرها هنرهای سنتی و بومی را به گردشگران عرضه می‌کنند، ضمن اینکه با هماهنگی‌های صورت ‌گرفته از نقاط مختلفی در کشور اینترنت رایگان در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت.

معاون گردشگری گفت: سامانه 09629، برای معرفی مسیرهای گردشگری اطلاعات در مورد جاذبه‌های هر شهر و رسیدگی به شکایات و دریافت پیشنهادات، در اختیار مردم است.
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تصریح کرد: پایگاه‌های اطلاع‌ رسانی در مبادی ورودی شهرها اطلاعات مورد نیاز را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد، همچنین مراکز اقامتی در تمام کشور آماده میزبانی و اسکان گردشگران و مسافران است.

وی در پایان گفت:امیدوارم مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف ستاد رضایت‌ خاطر مردم را به‌ دنبال داشته باشد و امسال شاهد تحقق عینی ارائه خدمات متفاوت به مردم باشیم.

مانور بزرگ ترافیکی و خدمات‌ سفر با حضور سردار مهری رئیس‌ پلیس راهور ناجا، سردار مؤمنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی، داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری، کولیوند رئیس سازمان حوادث و فوریت‌های پزشکی، رئیس سازمان امداد و نجات، مرتضی رحمانی‌موحد معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و نمایندگانی از سایر دستگاه‌های عضو ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر روزسه شنبه درضلع جنوبی حرم مطهر امام خمینی (ره)برگزار شد.

در پایان این مراسم، نیروهای انتظامی، امداد و نجات، راهور، جمعیت هلال‌احمر، همیاران گردشگر، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، اورژانس، سازمان راهداری و تمام دستگاه‌های عضو ستاد خدمات خود را به‌ نمایش گذاشتند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1