اخبار پیشنهادی


شنبه 93/02/13 | ساعت: 01:08 | کد خبر: 5099 | بازدید: 451537 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون گردشگری کشور در نشست با کاروان صلح شهر وایمار آلمان نسبت به برگزاری برنامه های فرهنگی – گردشگری با هدف معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری کشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش میراث ما، مرتضی رحمانی موحد در نشست صمیمانه با اعضای هیات کاروان صلح متشکل از شهردار و مقامات ارشد شهر وایمار آلمان، در آخرین روز سفرشان به کشور، گفت: حرکت فرهنگی حاصل شده میان دو شهر که به عنوان زادگاه گوته و حافظ مطرح هستند می تواند با برقراری پیوند فرهنگی میان دو ملت به تعاملات متعددی ختم شود که آگاهی از ظرفیت های متنوع هر دو کشور و نیز توسعه گردشگری به عنوان مهم ترین دستاورد حاصل شناخته می شود.

وی ضمن آگاهی از برنامه ها و اقدامات انجام شده از سوی خانه دوستی ایران در شهر وایمار اظهار کرد: معاونت گردشگری نسبت به برگزاری برنامه هایی با رویکرد معرفی ظرفیت ها و جاذبه های فرهنگی و گردشگری ایران در شهر وایمار از جمله مراسم گرامیداشت حافظ در این مرکز اعلام آمادگی می کند.

 وی خاطرنشان کرد: ما در حد توان خود می توانیم در راستای ارائه اطلاعات لازم و نیز تمرکز بر تبلیغات و اطلاع رسانی کشور در برنامه های فرهنگی شهر وایمارحضوری موثر داشته باشیم.

گفتنی است در ادامه این نشست هر یک از اعضای هیات کاروان صلح نتیجه دستاورد سفر خود را مطرح و ایران را به عنوان یکی از مقاصد جذاب دنیا با مهمانوازی منحصربه فرد معرفی کردند.

لازم به ذکر است در پنجمین سال از امضای قرارداد دوستی دو شهر شیراز و وایمار، کاروان صلح متشکل از «اشتفان ولف» شهردار، مقامات ارشد این شهر و نیز فعالین فرهنگ و علاقه مندان به ایران، با یاد دوشاعر حافظ و گوته به ایران سفر کردند و از استان های فارس، اصفهان، یزد، همدان و تهران دیدن نمودند.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1