اخبار پیشنهادی


پنج شنبه 93/02/25 | ساعت: 05:19 | کد خبر: 5117 | بازدید: 451742 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

جمعی از تور لیدرهای مطرح کشور ، از جاذبه های گردشگری وتاریخی استان گلستان بازدید کردند.

به گزارش میراث ما؛ مدیر کل این دستگاه اجرایی با اعلام این مطلب گفت: نظر به اهمیت اجرای تورهای استانگردی در رونق گردشگری این استان و آشنایی هرچه تورلیدرهای کشور با جاذبه های تاریخی و طبیعی این استان وجلب وجذب گردشگران داخلی وخارجی، اقدام به برپایی تور بازدید از جاذبه های این استان شد.

قربان عباسی با اشاره به اهمیت توسعه ورونق گردشگری دراین استان خاطر نشان کرد: با نظر به اینکه قابلیت ها وتوانمندی های فراوانی درزمینه گردشگری دراین استان وجود دارد برنامه ریزی جهت توسعه ورونق گردشگری و آشنایی تورلیدرهای کشور با این قابلیتهای بی نظیراستان ضروری است.

وی درادامه افزود: دراین توراستانگردی، تورلیدرهای کشور از مجموعه گردشگری خالد نبی، گنبدقابوس به عنوان تنها اثرثبت جهانی در شمال کشور دیدن کرده و همچنین از پارک ملی گلستان بازدید نمودند.

عباسی اذعان داشت: جزیره آشوراده واسکله بندر ترکمن،پل تاریخی آق قلا، روستای زیارت گرگان و بافت تاریخی آن، بافت قدیم گرگان، آبشار کبودوال و گل رامیان از دیگر جذابیت های استان است که مورد بازدید قرار گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اظهار امیدواری کرد: با اجرای این تور و آشنایی تورلیدرهای کشور با ظرفیت ها و زیرساخت های گردشگری گلستان،ضمن اینکه پکیج تورهای گردشگری این استان با دقت و وسواس بیشتری بسته می شود ، زمینه جهت جذب گردشگران داخلی وخارجی و رونق صنعت گردشگری این استان فراهم آید.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1