اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 93/03/28 | ساعت: 07:44 | کد خبر: 5190 | بازدید: 452604 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

آزمون جامع مدیریت فنی و راهنمایان ایرانگردی، جهانگردی و طبیعت گردی روز جمعه، 30 خرداد ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

به گزارش میراث ما؛ محسن رنجبر مدیر کل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری با بیان این خبر گفت: شرکت کنندگان در دوره های آموزشی مدیریت فنی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و طبیعت گردی به منظور کسب گواهینامه مربوطه در آزمون هماهنگ جامع حضور می یابند.

وی با بیان اینکه آزمون جامع مدیریت فنی و راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و طبیعت گردی در دانشگاه صنعتی شریف تهران و 25 استان کشور به صورت همزمان برگزار می شود؛ گفت: استان هایی همچون اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، ایلام، مازندران، گیلان و کرمانشاه پذیرای متقاضیان شرکت در آزمون جامع مدیریت فنی و راهنمایان ایرانگردی، جهانگردی و طبیعت گردی هستند.

مدیر کل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری درباره تعداد شرکت کنندگان در آزمون مذکور یادآور شد: بیش از 3700 نفر در آزمون جامع مدیریت فنی، راهنمایان ایرانگردی، جهانگری و طبیعت گردی شرکت خواهند کرد که از این تعداد بیش از 1600 نفر به استان تهران و مابقی به سایر استان ها اختصاص دارد.

رنجبر همچنین در شرح سرفصل های آزمون جامع مدیریت فنی، راهنمایان ایرانگردی، جهانگردی و طبیعت گردی یادآور شد: «شناخت صنعت گردشگری»، « بازاریابی و فروش در دفاتر خدمات مسافرتی»، « فرهنگ و اقوام ایران زمین»، « اکوتوریسم و طبیعت گردی»، « زبان تخصصی»، « آشنایی با کوه ها و آشنایی با عشایر» و «عملیات تور» بخشی از سرفصل های آزمون جامع گفته شده به شمار می آید.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1