اخبار پیشنهادی


دوشنبه 93/04/02 | ساعت: 10:52 | کد خبر: 5198 | بازدید: 451433 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

سومین نشست کمیته مشورتی گردشگری با هدف اخذ نقطه نظرات کارشناسی درخصوص مسائل مهم سفر و گردشگری با حضور صاحبنظران این حوزه صبح امروز در معاونت گردشگری برگزار شد.

به گزارش میراث ما؛ مرتضی رحمانی موحد در سومین نشست کمیته مشورتی گردشگری که با هدف اخذ نقطه نظرات اساتید، اصحاب رسانه و مدیران حوزه گردشگری برگزار شد، بیان داشت: کمیته مشورتی گردشگری به منظور بازوی حمایتی در بخش گردشگری به شمار می آید که با توجه به سازماندهی انجام شده در این کمیته، می توان ظرفیت های عمده گردشگری کشور را شناسایی و ساماندهی نمود. در نتیجه  بهترین خروجی در این نشست ها در دستور کار معاونت گردشگری قرار می گیرد.


رحمانی موحد باتوجه به تشکیل کارگروه های تعیین مقاصد جدید، نیازسنجی واحد های اقامتی، حقوقی، بازاریابی، اطلاع رسانی و تبلیغات و نیازسنجی آموزشی  درکمیته مشورتی گردشگری  بیان داشت: این کمیته با رویکرد اولویتها و فوریتهای توسعه گردشگری در سال 93 به اخذ نقطه نظرات صاحبنظران در این حوزه پرداخته تا با ساماندهی سفر کمک شایانی به توسعه گردشگری نماییم.


معاون گردشگری با اشاره به نزدیکی 5 مهر ماه روز جهانی جهانگردی و  برنامه ریزی درخصوص برنامه های اجرایی آن، اظهار داشت: اعضای کمیته مشورتی گردشگری با توجه به کارگروه های تعیین شده و به منظور برنامه ریزی درخصوص برنامه های روز جهانی جهانگردی پیشنهادات خود را مطرح نمایند تا با توجه به تجربه اعضا و رویکرد های جدید سازمان به برنامه منسجم و دقیقی دست یابیم.


وی خاطر نشان کرد: گردشگری نیازمند یک مفاهمه ملی است. این بدان معنی است که همه احساس کنند گردشگری با اشتغال، با توسعه، با اقتصاد و ده ها زمینه دیگر ارتباط تنگاتنگ و نزدیک دارد. معاونت گردشگری اجرایی کردن این مفهوم را در دستور کار خود قرار داده است و از این کمیته می خواهد تا در این زمینه یاری رسان صنعت گردشگری باشد.


رحمانی موحد بیان داشت: در نظر داریم با مشورت گرفتن از صاحبنظران حوزه گردشگری برنامه روز جهانی جهانگردی را پر بار و به صورت جامع در سطح ملی برگزار نماییم. برنامه ریزی ها به سمتی هدایت می شود تا بالاترین سطح توجه مخاطبین به مقوله گردشگری اختصاص داده شود.


وی با اشاره به اینکه تمامی اقشار جامعه در گردشگری سهیم هستند اظهار کرد: سعی بر این است تا برنامه ریزی ها به گونه طراحی شود که برنامه ای سنگین، جامع، متنوع و پر مخاطب داشته باشیم و  با توجه به تجربیات این حوزه در سال های گذشته و تغییرات محتوایی بتوانیم بیشترین مخاطبین را جذب نماییم.


لازم به ذکر است هر یک از اعضای حاضر در نشست  برنامه پیشنهادی خود درخصوص روز جهانی جهانگردی را ارائه نموده و همچنین گزارش عملکرد کارگروه های مختلف اخذ تا براساس آن برنامه های اجرایی هر کارگروه در دستور کار قرار گیرد.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1