اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 93/05/15 | ساعت: 02:13 | کد خبر: 5298 | بازدید: 451533 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از اعزام هیات های بازرسی تلفیقی ستاد هماهنگی خدمات سفر به استان های کشور، برای نخستین بار، خبر داد.

به گزارش میراث ما؛  علی باقر نعمتی زرگران با بیان این خبر گفت: هیات های تلفیقی بازرسی اعزامی از سوی معاونت گردشگری، متشکل از ناظرین دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و نمایندگان دستگاه های عضو، وظیفه بازرسی از وضعیت ستاد های اجرایی خدمات سفر استان ها و نحوه خدمات دهی به گردشگران را همزمان با دور جدید سفرهای تابستانی عهده دار شده اند.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به مشارکت 18 دستگاه عضو این ستاد در اعزام هیات تلفیقی نظارت و بازرسی به مراکز استان ها که برای نخستین بار اجرایی می شود؛ گفت: حضور ناظرین از نهادهایی همچون وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، امداد و نجات، هلال احمر، سازمان تعزیرات و غیره در تیم بازرسی مذکور بی شک سبب تسهیل در رسیدگی به شکایات و ارتقای خدمات تاسیسات گردشگری و نیز دلگرمی و جدیت بیش از پیش ستادهای اجرایی خدمات سفر استان ها در برنامه ریزی های مربوطه می گردد.

نعمتی خاطر نشان کرد: هیات بازرسی مذکور ضمن شرکت در جلسات ستادهای اجرایی استان ها، تبیین اهداف و سیاست های ستاد مرکزی بر مبنای تصویب نامه هیات وزیران، نحوه اجرایی شدن برنامه های مورد انتظار در طرح تابستانه، بازدید از تاسیسات و موسسات گردشگری، پایانه های مسافربری، مراکز ارزاق عمومی و سایر خدمات سفر به مسافران، بررسی وضعیت چگونگی اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران و سایر اصول تعریف شده نظارتی را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

وی همچنین با اشاره به اینکه بازرسان عالی معاونت گردشگری همواره در طول سال نظارت بر مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی و بین راهی و نیز دفاتر خدمات مسافرتی را بر عهده دارند؛ گفت: اعزام تیم تلفیقی بازرسی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تکمیل کننده نظارت های متوالی در طول سال خواهد بود.

گفتنی است طبق گفته دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تا اواخر مرداد ماه بخش نخست بازدید از ستادهای اجرایی خدمات سفر استان ها را به پایان خواهد رسید و همزمان با دور جدید سفر ها در شهریور ماه با هدف جلب رضایت گردشگران بخش دوم نظارت ها تداوم خواهد یافت.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1