اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 93/07/09 | ساعت: 12:25 | کد خبر: 5439 | بازدید: 452579 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

آریا عارف مدیر کانون معماران پارس و عکاس حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در مسابقات جهانی عکاسی شین جن کشور چین با دریافت مدال برنز رتبه سوم جهانی را کسب کرد .

به گزارش میراث ما؛ عکس گنبد دوار اثر این عکاس شیرازی که یک عکس نجومی شبانه از کاخ ساسان سروستان ،بنای منحصر به فرد دوره ساسانی در فارس و کشور است از طریق کلوپ عکس فوکوس نماینده فدراسیون بین المللی فیاپ (FIAP ) در ایران در مسابقات بین المللی شین جن چین شرکت داده شد که با رای داوری مسابقات این اثر موفق به کسب مدال برنز و رتبه سوم جهانی شد .

آریا عارف با بیان اینکه این مسابقات زیر نظر فدراسیون بین المللی عکاسی فیاپ (FIAP ) ، انجمن عکاسان آمریکا (PSA) ، انجمن عکاسان کانادا (CAPA ) وانجمن هنر عکاسی ماکائو ( PSSM ) برگزار شده است ، گفت : در این مسابقات 32 هزارو 377  قطعه عکس از آثار ارسالی 5 هزارو488 عکاس از سراسر جهان شرکت داده شدندومورد ارزیابی داوران بین المللی قرار گرفتند که در نهایت  مدال طلا به عکاسی از کشور هند ، سه مدال نقره به عکاسانی از چین ورومانی و یک مدال برنز به کشور ایران تعلق گرفته وبا ارسال پیام نیز  از 5 نفر عکاس دیگر ایرانی نیزکه در مسابقات شرکت داشته اند تقدیر شده است .

آریا عارف در پایان با سپاسگزاری از همکاری مجموعه مدیریتی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری فارس ومسوولین این اداره کل در حوزه روابط عمومی ، اداره امور فرهنگی واجتماعی ،معاونت گردشگری،اداره حراست و فرماندهی یگان حفاظت خواست تا این افتخار را به مدیران این اداره کل وعموم هم استانی ها وهم میهنان هدیه کند.

آریا عارف متولد 1363 بوده ودارای تحصیلات کارشناسی ارشد معماری می باشد ، وی 7 سال است که به طور  حرفه ای در حوزه میراث فرهنگی وگردشگری عکاسی می کند . استادیاری رشته عکاسی دردانشگاه آزاد اسلامی لارستان واستاد عکاسی در موسسات آموزش عالی شیراز از سوابق هنری وکاری اوست


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1