اخبار پیشنهادی


دوشنبه -43/68686/30 | ساعت: 12:00 | کد خبر: 5501 | بازدید: 451908 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نشست کمیته مشورتی، تقویت و حمایت از تصدی گری بخش خصوصی و تقسیم وظایف تخصصی را بستر شکل گیری مدیریت یکپارچه در صنعت گردشگری عنوان کرد.

به گزارش سرویس دریافت اخبار میراث ما، مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان با حضور در پنجمین جلسه نشست کمیته مشورتی گردشگری که به صورت مرتب با حضور اساتید، صاحبنظران و اصحاب رسانه در محل معاونت گردشگری برگزار می شود؛ گفت: راهکارهای ارتقای مدیریت یکپارچه صنعت گردشگری و نیز حرکت به سوی تعیین مقاصد جدید از مهم ترین سرفصل های مشورتی کمیته مورد نظر به شمار می آید که بی شک با بهره مندی از نظرات کارشناسی اعضا برای ورود به فاز اجرایی آمادگی لازم را می یابد. 

وی با بیان اینکه تقویت هر چه بیشتر بخش خصوصی می تواند مهم ترین گام در راستای یکپارچه سازی مدیریت گردشگری به شمار آید؛ گفت: تعریف شورایی متشکل از اعضای اصلی صنوف مختلف می تواند به تقسیم وظایف و ورود تخصصی به موضوعات مرتبط با این صنعت شود. 

رحمانی موحد با بیان اینکه زنجیره های تشکیل دهنده صنعت گردشگری نباید به وظایف ذاتی یکدیگر ورود یابند؛ تاکید کرد: اجرای تخصصی امور توسط واحد مستقل و نیز ایجاد همگرایی میان بخش های تشکیل دهنده صنعت گردشگری می تواند ارتقای خدمات و نیز رضایت بیش از پیش گردشگران را به دنبال داشته باشد. 

معاون گردشگری همچنین در پی نظرات کارشناسی اساتید و صاحبنظران این حوزه، حرکت به سوی تعیین مقاصد جدید گردشگری را نیز به یاری بخش خصوصی محقق دانست و افزود: پس از انجام اقدامات کارشناسی و مطالعات مربوطه بار معرفی و هدایت گردشگران به صنوف، اتحادیه های مرتبط و نیز دفاتر خدمات مسافرتی سپرده خواهد شد. 

گفتنی است ادامه جلسات کمیته مشورتی با دستور جلسه راهکارهای ارتقای مدیریت یکپارچه و تعیین مقاصد جدید گردشگری طی ماه های آینده تداوم خواهد داشت.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1