اخبار پیشنهادی


دوشنبه 94/08/18 | ساعت: 08:51 | کد خبر: 6026 | بازدید: 451404 | سرویس: گردشگری | ©
پست الکترونیک
چاپ

همایش حفظ گوناگونی زیستی فرهنگی برگزار می‌شود نخستین همایش حفظ گوناگونی زیستی فرهنگی با همکاری خانه طبیعت گردی ایران و موسسه یاوران سرزمین آریا، 23 آبان ماه جاری در محل موزه ملت کاخ سعدآباد برگزار می شود.

به گزارش میراث ما؛ خانه طبیعت گردی ایران واقع در کاخ موزه سعدآباد به عنوان زیرمجموعه کمیته ملی طبیعت گردی معاونت گردشگری با هدف ایجاد تعامل و همکاری با بخش خصوصی و فعالین این حوزه برنامه های متعددی را در دستور کار قرار دارد که مشارکت در برگزاری همایش حفظ گوناگونی زیستی فرهنگی در ماه جاری، نمونه ای از آن به شمار می آید.

همایش حفظ گوناگونی زیستی فرهنگی با رویکرد آموزش و یادگیری نظر به اهمیت حفاظت از تنوع زیستی همگام با زمان اجرایی «اهداف توسعه پایدار پس از 2015 الی 2030» سازمان ملل متحد و نیز ماده 8 سری جی کنوانسیون تنوع زیستی یونسکو برگزار خواهد شد تا در پی آن اهدافی چون افزایش صلح و هماهنگی پایدارتر میان جوامع انسانی، زمین، گونه های جانوری و گیاهی تا تندرستی و سلامت روانی، بدنی، اجتماعی و اقتصادی تحقق یابد.

گفتنی است در این رویداد «محمد علی فیاضی» مدیر کل دفتر همکاری و توافق های ملی گردشگری و دبیر کمیته ملی طبیعت گردی، «محمد درویش» مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، «محمد هادی حیدرزاده» مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان تهران و نیز مقامات عالی رتبه علمی کشور در حضور چهره های فعال این حوزه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

لازم به ذکر علاقه مندان شرکت در نخستین همایش حفظ گوناگونی زیستی فرهنگی  می توانند جهت کسب اطلاعات لازم به درگاه اینترنتی  www.coariya.org  مراجعه نمایند. 

گفتنی است کاخ موزه سعدآباد از ساعت 15 لغایت 20 روز شنبه، 23 آبان ماه جاری میزبان شرکت کنندگان همایش مذکور خواهد بود.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1