اخبار پیشنهادی


سه شنبه 96/05/31 | ساعت: 06:52 | کد خبر: 6392 | بازدید: 454684 | سرویس: میراث فرهنگی | ©
پست الکترونیک
چاپ

دبیرانجمن روابط عمومی ایران انتخاب علی اصغر مونسان به عنوان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را انتخابی اصلح برای این حوزه مهم کشور دانست وگفت: با حضور وی شاهد پیشرفت همه جانبه کشور درحوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواهیم بود.

به گزارش میراث ما به نقل از ایرنا، محمدرضا حقیقی افزود: سوابق مدیریتی ودرخشان در حوزه های گردشگری، ارتباطی و مدیریتی مونسان را به بهترین گزینه انتخابی برای سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی دولت دوازدهم است.

وی تصریح کرد: صنایع دستی و ارتباط آن با حفظ میراث و تمدن فرهنگی و تعاملات ویژه آن با گردشگری، ابزاری موثر برای گفتگوی تمدن ها، اقوام و ملت ها است و همچنین آثار مثبت صنایع دستی به نفع اقتصاد ملی ایران می باشد.

این استاد دانشگاه ارتباطات تاکید کرد: باید راهبردهای ویژه ای را ترسیم کرد چرا که صنایع دستی طی سالیان دور،چه در دوران رکود، چه در دوران رونق و شکوفایی اقتصادی همراه با توسعه صنعت گردشگری و میراث فرهنگی توانسته سهم شایسته ای در توسعه همزمان فعالیت های ملی داشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت های مونسان در منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر حضور وی به عنوان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ، منشا تغییرات زیر ساختی در حوزه های گردشگری و عمرانی جزیره زیبای کیش بوده است.
رییس‌ جمهوری به در حکمی علی‌اصغر مونسان را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب کرد.

علی اصغر مونسان متولد 1349 در شهر تهران و دانشجوی دکترای رشته عمران در دانشگاه صنعتی شریف و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت ساخت از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

در سوابق وی می توان به ریاست هیات مدیره و مدیر عاملی سازمان منطقه آزاد کیش اشاره کرد.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1