اخبار پیشنهادی
- منبت ملایر بازار جهانی را از دست رقبا خارج کند
- در توسعه گردشگری، از ارزشهای اعتقادیمان کوتاه نمیآییم
- عارف: از فرصت ثبت جهانی یزد برای گسترش اهداف صلح طلبانه نظام استفاده شود
- موافقت مجلس با یک فوریت طرح حمایت از مرمت بافت های تاریخی
- نیامدهام که دوباره چرخ را اختراع کنم
- بلوچستان از منطقه قرمز گردشگری خارج شد
- بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی نقش مهمی در اشتغالزایی دارد
- آمار گردشگران خارجی در ۳ ماه اول ۹۶
- رزرو هتلهای دنیا با پرداخت از شبکه شتاب با «پین تا پین»
- بررسی اولویت ثبت جهانی میراث فرهنگی ایران در سال ۲۰۱۹
- خلاء قانونی در برخورد با مجرمان میراث فرهنگی وجود ندارد
- محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی شد
- مونسان انتخاب اصلح برای ریاست میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری است
- برای کمک به گردشگری از تعامل با وزرا بهره می گیرم
- انتقال پیام دینی و فرهنگی با هنر طراحی و ساخت زیورآلات اسلامی
- تاریخ شفاهی کاخ گلستان رونمایی می شود
- ناگفتههای معاون سابق رئیسجمهور از یک سازمان پر رفتو آمد
- رییس سازمان میراث فرهنگی: ماموریتم احیای گردشگری برای توسعه ملی است
- مجلس آماده همکاری با سازمان میراث فرهنگی است
- مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان میراث فرهنگی برگزار شد
- کشف آثار جدید در تپه " چیغاب"دهلران
- افزایش 7 خودوری جدید به تاکسی گردشگری یزد در هفته دولت
- میراث فرهنگی دچار بحران متخصص مرمت است
- افتتاح رسمی «تبریز ۲۰۱۸» در ۱۰ دی
- مالک خانه ثابت پاسال برای حفظ بنا تعهد کتبی داده است
- توضیحات «احمدیپور» درباره تکالیف اولویتدار سال ۹۶
- تکمیل طرح جامع گردشگری در ۶ ماه اول سال
- افزایش ستاره هتل ها به استفاده آنها از صنایع دستی در تجهیزات بستگی دارد
- «ربنا» ی شجریان ثبت میراث ملی شد
- با همت معاون رییس جمهوری «ربنا» ثبت ملی شد
مقالات تخصصی
مقالات تخصصی
- گردشگری نقطه مهمی در معرفی جمهوری اسلامی است
- ایران امروز به عنوان یکی از قطبهای نوظهور گردشگری جهان مطرح است
- اهدای 16 قلم اموال منقول تاریخی به موزه باستانشناسی ابهر
- چاپ پارچه و چاپهاى سنتى و دستى
- شوش، مهد سفالگری
- پیشینه سفالگری در ایران
- پیشینه سفالگری
- تعریف سفالگری+تصاویر
- نمدمالی + تصاویر
- معرفی برخی رشته های صنایع دستی
سه شنبه 96/05/31 |
ساعت: 06:48 |
کد خبر: 6396 |
بازدید: 454704 |
سرویس: گردشگری | ©
مدیر عملیاتی پین تا پین از راه اندازی سرویس رزرو هتلهای جهان با استفاده از کارتهای بانکی ایرانی خبر داد.
به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری مهر، پین تا پین سرویس اینترنتی رزرو هتل که پیش از این رزرو هتلهای ایران را به غیر از ایرانیان، برای مسافران خارجی با پرداخت توسط مسترکارت و ویزا کار فراهم کرده بود، هم اکنون سرویس رزرو هتل در تمام نقاط دنیا با استفاده از کارتهای شتاب (بانکهای ایرانی) و پرداخت ریالی را فراهم کرده است.
امیرعلی مهاجر در مورد جدیدترین امکان پین تا پین گفت: متاسفانه پیش از این مسافران ایرانی که قصد سفر به خارج از کشور را داشتند، ناچار بودند محل اقامتشان را از بین گزینههای محدودی که آژانسهای مسافرتی ارائه میکردند، انتخاب کنند. ما معتقدیم مسافران باید بتوانند بسته به سلیقه و توان مالیشان، در هر جای دنیا هتل مناسبشان را رزرو کنند.
وی افزود: خوشبختانه با سرویس جدید پین تا پین این امکان فراهم شده است و مسافران میتوانند در سراسر جهان، هزاران هتل را مقایسه کنند و در نهایت هتل مدنظرشان را با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب رزرو کنند. البته برای ما در این زمینه بسیار مهم است که بتوانیم بهترین قیمت را به مشتریان خود ارائه کنیم.
مدیرعملیاتی پین تا پین با اشاره به سابقه ۲ ساله فعالیت پین تا پین تاکید کرد: پین تا پین با گروهی ۶ نفره در سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرد و طی دو سال گذشته با رشد قابل توجه و گسترش دامنه فعالیت خود با بیش از ۱۲۰ نفر نیروی متخصص فعالیت میکند. هدف پین تا پین جلب رضایت مسافران ایرانی و همچنین گردشگران خارجی در جهت رزرو هتلها و اقامتگاهها در ایران و جهان است.
وی ادامه داد: پین تا پین از ابتدا با سرمایهگذاری گروه اینترنت ایران شروع به کار کرد و تا امروز توانسته راه رشد خود را به خوبی طی کند. البته این مسیر با مشکلاتی که در این راه داشتیم، طی شده است. امروز با افتخار میتوانم بگویم که در ۶ ماه اخیر حدود ۱۵ برابر نسبت به گذشته رشد داشتهایم.
مهاجر در مورد تأثیر سرمایهگذاری گروه اینترنت ایران در پین تا پین خاطرنشان کرد: وقتی یک گروه به تنهایی بخواهد کاری را آغاز کند با سختیهای فراوانی روبرو میشود و شاید این مشکلات نگذارند آن تیم در زمان اندک به اهداف خود دست یابد اما وقتی سرمایهگذار قوی همانند گروه اینترنت ایران در کنار یک استارتاپ قرار میگیرد، مشکلات به ویژه در جذب نیرو حل میشود.
وی اضافه کرد: از طرفی اعتماد به استارتاپی که سرمایهگذار معتبر دارد، برای انتقال مشتریان از بازار آفلاین به بازار آنلاین بیشتر از استارتاپهای بدون سرمایهگذار یا با سرمایهگذار نامطمئن است. بدون شک رشد مثبت پین تا پین، اسنپ، بامیلو و سایر شرکتهای زیرمجموعه گروه اینترنتی ایران تصادفی نبوده. همکاری سرویس تجاری پین تا پین با شرکتهای بزرگی همچون هواوی و هنکل دو نمونه از اعتماد به پین تا پین به خاطر نام گروه اینترنت ایران و سرمایه گذار عمده گروه، ایرانسل است.
مدیرعملیاتی پین تا پین در ادامه یادآور شد: ما روی کیفیت و استاندارد هتلهای همکار تمرکز داریم اما برایمان فرق نمیکند این هتلها چند ستاره داشته باشند زیرا میخواهیم برای تمام کاربران سرویس مناسبی ارائه کنیم.
وی در مورد اولویتهای کاری پین تا پین تصریح کرد: ما دو اولویت اصلی داریم. اولویت اول قیمت است. ما در تلاشیم که قیمتهای مناسبی را برای کاربرانمان عرضه کنیم. اولویت دوم ما حق انتخاب است، یعنی مشتریان بتوانند بیشترین میزان انتخاب هتل را برای خودشان داشته باشند و بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.
به گفته مهاجر، پین تا پین هم اکنون بیش از ۷۸۰ هتل در سراسر ایران را به عنوان هتلهای آماده برای رزرو در سامانه خود دارد و مصمم است تا پلفترم معتبر بینالمللی گردشگری را در ایران به وجود آورد و برای این هدف نیز روز به روز خدمات و طرحهای مختلفی را ارائه میدهد.
مدیرعملیاتی پین تا پین در پایان گفت: ما در تلاشیم تا به بزرگترین پلتفرم گردشگری و مسافرتی در ایران و خاورمیانه تبدیل شویم و در این راه گام بر خواهیم داشت. مهمترین کمک به ما در این راه، نظرات و بازخوردهایی است که از طرف مشتریان دریافت میکنیم.
امیرعلی مهاجر در مورد جدیدترین امکان پین تا پین گفت: متاسفانه پیش از این مسافران ایرانی که قصد سفر به خارج از کشور را داشتند، ناچار بودند محل اقامتشان را از بین گزینههای محدودی که آژانسهای مسافرتی ارائه میکردند، انتخاب کنند. ما معتقدیم مسافران باید بتوانند بسته به سلیقه و توان مالیشان، در هر جای دنیا هتل مناسبشان را رزرو کنند.
وی افزود: خوشبختانه با سرویس جدید پین تا پین این امکان فراهم شده است و مسافران میتوانند در سراسر جهان، هزاران هتل را مقایسه کنند و در نهایت هتل مدنظرشان را با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب رزرو کنند. البته برای ما در این زمینه بسیار مهم است که بتوانیم بهترین قیمت را به مشتریان خود ارائه کنیم.
مدیرعملیاتی پین تا پین با اشاره به سابقه ۲ ساله فعالیت پین تا پین تاکید کرد: پین تا پین با گروهی ۶ نفره در سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرد و طی دو سال گذشته با رشد قابل توجه و گسترش دامنه فعالیت خود با بیش از ۱۲۰ نفر نیروی متخصص فعالیت میکند. هدف پین تا پین جلب رضایت مسافران ایرانی و همچنین گردشگران خارجی در جهت رزرو هتلها و اقامتگاهها در ایران و جهان است.
وی ادامه داد: پین تا پین از ابتدا با سرمایهگذاری گروه اینترنت ایران شروع به کار کرد و تا امروز توانسته راه رشد خود را به خوبی طی کند. البته این مسیر با مشکلاتی که در این راه داشتیم، طی شده است. امروز با افتخار میتوانم بگویم که در ۶ ماه اخیر حدود ۱۵ برابر نسبت به گذشته رشد داشتهایم.
مهاجر در مورد تأثیر سرمایهگذاری گروه اینترنت ایران در پین تا پین خاطرنشان کرد: وقتی یک گروه به تنهایی بخواهد کاری را آغاز کند با سختیهای فراوانی روبرو میشود و شاید این مشکلات نگذارند آن تیم در زمان اندک به اهداف خود دست یابد اما وقتی سرمایهگذار قوی همانند گروه اینترنت ایران در کنار یک استارتاپ قرار میگیرد، مشکلات به ویژه در جذب نیرو حل میشود.
وی اضافه کرد: از طرفی اعتماد به استارتاپی که سرمایهگذار معتبر دارد، برای انتقال مشتریان از بازار آفلاین به بازار آنلاین بیشتر از استارتاپهای بدون سرمایهگذار یا با سرمایهگذار نامطمئن است. بدون شک رشد مثبت پین تا پین، اسنپ، بامیلو و سایر شرکتهای زیرمجموعه گروه اینترنتی ایران تصادفی نبوده. همکاری سرویس تجاری پین تا پین با شرکتهای بزرگی همچون هواوی و هنکل دو نمونه از اعتماد به پین تا پین به خاطر نام گروه اینترنت ایران و سرمایه گذار عمده گروه، ایرانسل است.
مدیرعملیاتی پین تا پین در ادامه یادآور شد: ما روی کیفیت و استاندارد هتلهای همکار تمرکز داریم اما برایمان فرق نمیکند این هتلها چند ستاره داشته باشند زیرا میخواهیم برای تمام کاربران سرویس مناسبی ارائه کنیم.
وی در مورد اولویتهای کاری پین تا پین تصریح کرد: ما دو اولویت اصلی داریم. اولویت اول قیمت است. ما در تلاشیم که قیمتهای مناسبی را برای کاربرانمان عرضه کنیم. اولویت دوم ما حق انتخاب است، یعنی مشتریان بتوانند بیشترین میزان انتخاب هتل را برای خودشان داشته باشند و بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.
به گفته مهاجر، پین تا پین هم اکنون بیش از ۷۸۰ هتل در سراسر ایران را به عنوان هتلهای آماده برای رزرو در سامانه خود دارد و مصمم است تا پلفترم معتبر بینالمللی گردشگری را در ایران به وجود آورد و برای این هدف نیز روز به روز خدمات و طرحهای مختلفی را ارائه میدهد.
مدیرعملیاتی پین تا پین در پایان گفت: ما در تلاشیم تا به بزرگترین پلتفرم گردشگری و مسافرتی در ایران و خاورمیانه تبدیل شویم و در این راه گام بر خواهیم داشت. مهمترین کمک به ما در این راه، نظرات و بازخوردهایی است که از طرف مشتریان دریافت میکنیم.
----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است
حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی: گروه تکاپو