اخبار پیشنهادی


یکشنبه 94/01/30 | ساعت: 09:25 | کد خبر: 5860 | بازدید: 452509 | سرویس: عمومی | ©
پست الکترونیک
چاپ

تفاهم‌نامه همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و صندوق کارآفرینی امید تحت عنوان شیوه نامه اجرایی اعطای تسهیلات به اقامتگاه‌های بوم‌گردی و دفاتر خدمات مسافرتی فعال در زمینه طبیعت گردی با حضور مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به امضاء رسید.

به گزارش میراث ما؛ شیوه نامه اجرایی اعطای تسهیلات به اقامتگاه‌های بوم‌گردی و دفاتر خدمات مسافرتی فعال در زمینه طبیعت‌گردی از سوی صندوق کارآفرینی امید در قالب تفاهم‌نامه‌ای به امضای مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان و علی اصحابی معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید رسید.

این تفاهم نامه با حضور مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اصغر نورالله زاده  مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید صورت به امضاء رسید.

سلطانی‌فر پس از امضای تفاهم نامه بین سازمان میراث فرهنگی و صندوق کارآفرینی امید، با ابراز خشنودی نسبت به گسترش همکاری‌های بین دو دستگاه، یادآور شد: همکاری‌های سازمان میراث فرهنگی و صندوق کارآفرینی امید، نتایج و ثمرات بسیار مثبتی داشته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های مثمرثمر و همکاری‌های دو نهاد در حوزه صنایع دستی، تاکید کرد: با مشخص شدن چگونگی همکاری در حوزه بوم‌گردی و گردشگری بین سازمان میراث فرهنگی و صندوق کارآفرینی امید در این تفاهم نامه، امیدواریم در این حوزه هم برنامه‌ها و فعالیت‌های مطلوبی به انجام برسد.

شیوه نامه اجرایی اعطای تسهیلات به اقامتگاه‌های بوم‌گردی و دفاتر خدمات مسافرتی فعال در زمینه طبیعت گردی از سوی صندوق کارآفرینی امید در 12 ماده و 4 تبصره به امضاء رسید.

این شیوه نامه در راستای پرداخت تسهیلات به منظور انجام اقدامات در زمینه نوسازی، توسعه، تجهیز و بهره برداری از اقامتگاه‌های بوم گردی با هدف ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق محروم و همچنین اعطای تسهیلات به دفاتر خدمات مسافرتی فعال در زمینه طبیعت گردی به منظور تهیه و خرید تجهیزات و وسایل نقلیه مرتبط با اجرای تورهای طبیعت گردی، تنظیم و به امضاء شد.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1