اخبار پیشنهادی


شنبه 93/03/24 | ساعت: 09:49 | کد خبر: 5185 | بازدید: 452907 | سرویس: صنایع دستی | ©
پست الکترونیک
چاپ

هنرمندان صنایع دستی از وضعیت سرویس دهی و نبود مخاطب و مخاطبین از نبود کیفیت مناسب برگزاری گله مند هستند.

به گزارش میراث ما؛ این روزها مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران درگیر برگزاری هفته صنایع دستی است.

بنا بر این گزارش و با توجه به مصاحبه های میدانی خبرنگار میراث ما در محیط نمایشگاه، هنرمندان استانها از نحوه سرویس دهی ناهار، انتظار 2 ساعته برای بازگشایی درب سالن ها در آفتاب سوزان، نبود تبلیغات مناسب، عدم کیفیت غرفه بندی و محدودیت نمایشگاه ناراضی اند.

گفتنی است بسیاری از مخاطبین تهرانی که معمولا هر ساله در این ایام برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی لحظه شماری میکنند نیز از نحوه تبلیغات و کیفیت برگزاری ابراز نارضایتی کردند.

به گفته یکی از مخاطبین، این نمایشگاه در سالهای گذشته با حداقل 7 یا 8 سالن نمایشگاه برگزار می شد و عظمت صنایع دستی ایران رخ نمایی میکرد، که همه غرفه ها هم مملو از کالاهای زیبای صنایع دستی بود ولی امسال متاسفانه نه تنها پیشرفتی در نحوه و وسعت برگزاری نبوده بلکه اغلب غرفه ها خالی از صنایع دستی بوده و تنها با 20 تا 30 قلم کالای صنایع دستی تزیین شده اند.

یکی دیگر از مخاطبین این نمایشگاه اذعان کرد، به علت گرمای بیش از حد سالن 7 نتوانستم از این سالن بازدید کنم و به دلیل عارضه قلبی ترجیح دادم راهی منزل شوم.

دیگر مخاطب این نمایشگاه که 20 سالی است مخاطب دایمی این نمایشگاه است گفت: نه تنها در خارج از نمایشگاه بلکه داخل این نمایشگاه هم از تبلیغات خبری نبود، وی که اذعان دارد از ابتدا تا پایان نمایشگاه هر روز مراجعه میکند گفت: پس از 2 روز از افتتاح نمایشگاه تازه برای سالن 7 سر درب زدند.

یکی از هنرمندان غرفه دار نیز از عدم تبلیغات نمایشگاه در نمایشگاه همزمان بورس، بانک و بیمه گله کرد و گفت: کاش مسئولین از فرصت خوبی که دست داده بود استفاده میکردند تا امروز ما هنرمندان نگران فروش کالاهای خود نبودیم.

یک استاد دانشگاه تهران اذعان کرد؛ غرفه هایی که همه ساله در فضایی گسترده بصورت زنده صنایع دستی را تولید می کردند، امسال حضور نداشتند و شاید یکی از دلایل عدم استقبال از طرف علاقمندان همین بوده و جای سوال دارد که چرا مسئولین برگزاری حداقل یک سالن را برای غرفه های تولید زنده که تجربه یک بار تولید صنایع دستی برای شهروندان تهرانی، به یادگار می گذاشتند را، تعطیل کردند؟

گفتنی است نمایشگاه بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی از 20 تا 25 خرداد در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران سالن 7 و 8 و 9 برپا بوده و همه روزه از ساعت 15 لغایت 21 شب میزبان علاقمندان خواهد بود.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1